drloop (oregistrerad) Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 bara för att jag är hård idag skall jag tvinga mig själv att lyssna på Viva la vida med Darin...
drloop (oregistrerad) Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 Nej usch... får byta låt. Se där ja... nu så. http://open.spotify.com/track/5LvcRHqnI8xrUS4UOyQWmP
Pazo Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 IM TIRED OF LOOSING MY SELF! TO SOM STUPID KIND OF DREAM OR WHAT I COULD HAVE BEEN"!!
Pazo Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 Soft! Jag skrev inlägg prick kl 00.00 idag... och de var inlägg 40019 https://www.studio.se/index.php?showtopic...t&p=1013580
Overkill Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 I sin strävan att tillfredsställa såväl rationalistiska postmoderna perspektiv i frågan om förhållandet mellan kunskap och subjektivitet, arbetar Wendt med en rationalistisk epistemologi, men en postmodern ontologi.
Overkill Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 nej, ditt inlägg 40747 borde ju bli dagens 728:e inlägg
Pazo Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 I sin strävan att tillfredsställa såväl rationalistiska postmoderna perspektiv i frågan om förhållandet mellan kunskap och subjektivitet, arbetar Wendt med en rationalistisk epistemologi, men en postmodern ontologi. Jag tycker fundamentet i sakfrågan är lite skevt tillfredstäld. 🙂
Emulator Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 at dawn i'll ride into your godforsaken town i might have to shoot you with love devine ultralight
Overkill Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 postmodernismen är fan jobbigast. realismen – allt handlar om makt liberalism – allt handlar om interdependens marxism – allt är kapitalismen och klasskampens fel feminismen – allt handlar om normer och antaganden som bygger på män konstruktivismen – allt handlar om sociala konstruktioner men postmodernismen är fan svårare. de tror inte på dikotomier och att hävda att det finns en sanning är dogmatiskt och potentiellt totalitärt. och så ska man applicera det på internationell politik? 🙂
Emulator Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 postmodernismen är fan jobbigast. realismen – allt handlar om makt liberalism – allt handlar om interdependens marxism – allt är kapitalismen och klasskampens fel feminismen – allt handlar om normer och antaganden som bygger på män konstruktivismen – allt handlar om sociala konstruktioner men postmodernismen är fan svårare. de tror inte på dikotomier och att hävda att det finns en sanning är dogmatiskt och potentiellt totalitärt. och så ska man applicera det på internationell politik? 🙂 ja, och så måste man vara så noga också
Overkill Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 Är ju mycket skönare att komprimera hela kapitel (och böcker) till fyra ord 🙂
Emulator Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 Är ju mycket skönare att komprimera hela kapitel (och böcker) till fyra ord 😛 ja, eller fem: "och, samt, kanske, men nej"
Recommended Posts