Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Har märkt att jag har svårt att andas genom näsan enda sen jag blev skallad på den i västerås för nåra år sen. a eller iaf... brukar liksom lätt bli helt igentäppt. Och speciellt när jag går å lägger mig så bara lägger näsan ner helt ibland...

Har hänt flera gånger nu att precis när jag håller på å somna så bara vaknar jag i ett ryck av att jag inte får luft 😛

Hmm... så har ju jag.. 😊

Vem skallade mig, och varför märkte jag det inte? 😛

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Har märkt att jag har svårt att andas genom näsan enda sen jag blev skallad på den i västerås för nåra år sen. a eller iaf... brukar liksom lätt bli helt igentäppt. Och speciellt när jag går å lägger mig så bara lägger näsan ner helt ibland...

Har hänt flera gånger nu att precis när jag håller på å somna så bara vaknar jag i ett ryck av att jag inte får luft 😊

bruten näsa + sömnapné.

Postat
Finns det ingen bra "Så här ser besökare din sida"-grej för booken?

Eller skall jag bara nöja mig med Profil --> Logg

Postat
varför har du engelska versionen ffs? 😛

ja, logg och wall e samma

det hela bygger på att jag blir jävligt grillsugen hela tiden av den svenska versionen 😊

Postat
Nu pratar jag med mig själv men det är lika bra för då får man dom svar man förtjänar 😛

NÄHE DU får du inte alls

😊

Postat
Nu pratar jag med mig själv men det är lika bra för då får man dom svar man förtjänar 😛

NÄHE DU får du inte alls

Vafan? 😊

*disch*

Postat
bruten näsa + sömnapné.

Nja, sömnapné äre nog inte. Händer liksom inte när jag sover. utan händer bara när jag liksom inte orkar bry mig om att näsan är igentäppt å försöker sova ändå 😊

Postat
det hela bygger på att jag blir jävligt grillsugen hela tiden av den svenska versionen 😉

😲😳

😉

😆

Postat (redigerat)

det var väl det som var det roliga... 😉 att man inte fattade .. eller ja.. liksom.. 😉

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.