Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Sahara-trummis i superband

Hon har repat i smyg med flera andra kända musiker, nu kliver supergruppen upp på scen.

Från lokala blaskan, osså finns det ingen länk att läsa mer. Ffs... ☺️

Postat
Det är väl bättre, då vet du vad du får. Tänk om Pazo skulle servera kaffe ☺️

han råkar säkert bara spilla lite på fingret.

Postat

hon är het har jag för mig... eller har jag för mig fel?

Postat

Nästa tisdag, på P3 Guld-galan, gör bandet Cassablanca livepremiär. I gruppen ingår: Trummisen Josephine Forsman, från Sahara Hotnights, gitarristen Erik Stenemo från Melody Club, Sångaren Anders Ljung, mannen bakom kritikerrosade Space Age Baby Jane. Gitarristen Ryan Roxie, till vardags i Roxie 77, har varit leadgitarrist med Alice Cooper i över tio år och har även spelat med Slash. Basist i bandet är Mats Rubarth, tidigare fotbollsspelare i AIK.

Postat
Nästa tisdag, på P3 Guld-galan, gör bandet Cassablanca livepremiär. I gruppen ingår: Trummisen Josephine Forsman, från Sahara Hotnights, gitarristen Erik Stenemo från Melody Club, Sångaren Anders Ljung, mannen bakom kritikerrosade Space Age Baby Jane. Gitarristen Ryan Roxie, till vardags i Roxie 77, har varit leadgitarrist med Alice Cooper i över tio år och har även spelat med Slash. Basist i bandet är Mats Rubarth, tidigare fotbollsspelare i AIK.

Wow, vilket superband. Framförallt fotbollsspelaren är ju en riktig stjärna ☺️

Postat
hon är het har jag för mig... eller har jag för mig fel?

Ptja, smaksak... ☺️

Vet inte om det är min kopp te fullt ut, men jag känner ju inte direkt att jag vill sparka fotbollar på henne.

Postat

mitt starkaste minne av sahara hotnigts var när jag var ute och gick på stan med en tjej, och så kommer det en fyllgubbe och pekar på henne och säger "Schahara... öh.. HOTnnigghtschh.. jag gillar er schom faaan" ☺️

Postat
mitt starkaste minne av sahara hotnigts var när jag var ute och gick på stan med en tjej, och så kommer det en fyllgubbe och pekar på henne och säger "Schahara... öh.. HOTnnigghtschh.. jag gillar er schom faaan" ☺️

Det där är mitt starkaste sahara-minne också! *hick* 😄

Postat
inför förra skivan körde vi samma upplägg med en paus slash låtskrivarperiod.

bra att de skriver slash, vore ju jobbigt om de placerade dit ett snestreck.

Postat

Jag börjar bli mer o mer sugen på att läsa lite böcker igen. Det håller på vara länge sedan sist jag hade en läsperiod.

Postat

detta twilight har helt passerat mig... är det bra eller är det så dåligt som alla säger att det är? 😆

Postat
detta twilight har helt passerat mig... är det bra eller är det så dåligt som alla säger att det är? 😆

Vet inte mycket om det, men som jag förstått det är det skitbra om man är en fjortonårig tjej.

Så, hyr den vettja! 😛

Postat
Vet inte mycket om det, men som jag förstått det är det skitbra om man är en fjortonårig tjej.

Så, hyr den vettja! 😛

WILL DO! 😆

Postat (redigerat)

Topplistan, facklitteratur, på cdon.se

Konsten att läsa tankar : hur du förstår och påverkar andra utan att de märker något.

När du gör som jag vill : en bok om påverkan

😆 :paranoid:

Redigerat av Pico
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.