Fidden Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 Måste fylla kaffemuggen jag med. Fortfarande självservering här. ☺️ Hej kaffe.
Pico Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 Det är väl bättre, då vet du vad du får. Tänk om Pazo skulle servera kaffe ☺️ 😄
Pico Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 Sahara-trummis i superband Hon har repat i smyg med flera andra kända musiker, nu kliver supergruppen upp på scen. Från lokala blaskan, osså finns det ingen länk att läsa mer. Ffs... ☺️
Fidden Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 Det är väl bättre, då vet du vad du får. Tänk om Pazo skulle servera kaffe ☺️ han råkar säkert bara spilla lite på fingret.
Fidden Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 Från lokala blaskan, osså finns det ingen länk att läsa mer. Ffs... ☺️ hon är het har jag för mig... eller har jag för mig fel?
Pico Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 Från lokala blaskan, osså finns det ingen länk att läsa mer. Ffs... ☺️ Nästa tisdag, på P3 Guld-galan, gör bandet Cassablanca livepremiär. I gruppen ingår: Trummisen Josephine Forsman, från Sahara Hotnights, gitarristen Erik Stenemo från Melody Club, Sångaren Anders Ljung, mannen bakom kritikerrosade Space Age Baby Jane. Gitarristen Ryan Roxie, till vardags i Roxie 77, har varit leadgitarrist med Alice Cooper i över tio år och har även spelat med Slash. Basist i bandet är Mats Rubarth, tidigare fotbollsspelare i AIK.
Overkill Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 Nästa tisdag, på P3 Guld-galan, gör bandet Cassablanca livepremiär. I gruppen ingår: Trummisen Josephine Forsman, från Sahara Hotnights, gitarristen Erik Stenemo från Melody Club, Sångaren Anders Ljung, mannen bakom kritikerrosade Space Age Baby Jane. Gitarristen Ryan Roxie, till vardags i Roxie 77, har varit leadgitarrist med Alice Cooper i över tio år och har även spelat med Slash. Basist i bandet är Mats Rubarth, tidigare fotbollsspelare i AIK. Wow, vilket superband. Framförallt fotbollsspelaren är ju en riktig stjärna ☺️
Fidden Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 Basist i bandet är Mats Rubarth, tidigare fotbollsspelare i AIK. ☺️
Pico Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 hon är het har jag för mig... eller har jag för mig fel? Ptja, smaksak... ☺️ Vet inte om det är min kopp te fullt ut, men jag känner ju inte direkt att jag vill sparka fotbollar på henne.
Fidden Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 mitt starkaste minne av sahara hotnigts var när jag var ute och gick på stan med en tjej, och så kommer det en fyllgubbe och pekar på henne och säger "Schahara... öh.. HOTnnigghtschh.. jag gillar er schom faaan" ☺️
Pico Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 mitt starkaste minne av sahara hotnigts var när jag var ute och gick på stan med en tjej, och så kommer det en fyllgubbe och pekar på henne och säger "Schahara... öh.. HOTnnigghtschh.. jag gillar er schom faaan" ☺️ Det där är mitt starkaste sahara-minne också! *hick* 😄
Fidden Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 och då har jag ändå sett dem live en gång.. nä förresten, minst 2 ggr är det.
Fidden Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 Det där är mitt starkaste sahara-minne också! *hick* 😛 Ååh, du din! 😆
Overkill Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 Det där är mitt starkaste sahara-minne också! *hick* 😛 😆
Fidden Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 inför förra skivan körde vi samma upplägg med en paus slash låtskrivarperiod. bra att de skriver slash, vore ju jobbigt om de placerade dit ett snestreck.
Pico Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 Jag börjar bli mer o mer sugen på att läsa lite böcker igen. Det håller på vara länge sedan sist jag hade en läsperiod.
Fidden Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 detta twilight har helt passerat mig... är det bra eller är det så dåligt som alla säger att det är? 😆
Pico Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 bra att de skriver slash, vore ju jobbigt om de placerade dit ett snestreck. 😆
Pico Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 detta twilight har helt passerat mig... är det bra eller är det så dåligt som alla säger att det är? 😆 Vet inte mycket om det, men som jag förstått det är det skitbra om man är en fjortonårig tjej. Så, hyr den vettja! 😛
Fidden Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 Vet inte mycket om det, men som jag förstått det är det skitbra om man är en fjortonårig tjej.Så, hyr den vettja! 😛 WILL DO! 😆
Pico Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 (redigerat) Topplistan, facklitteratur, på cdon.se Konsten att läsa tankar : hur du förstår och påverkar andra utan att de märker något. När du gör som jag vill : en bok om påverkan 😆 :paranoid: Redigerat 12 januari 2010 av Pico
Overkill Postat 12 januari 2010 Postat 12 januari 2010 jag läser on the road av jack kerouac för tillfället 😆
Recommended Posts