debatt Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Nu ska jag gå på ett visst ställe, sedan ska jag iväg och göra de där ärendena som jag skulle iväg på före kl. 14. Otis börjar ju redan 17.15 på Canal Plus. Kom på att jag har inspelningsbar DVD. Vad bra!! Ska se Wallander Cellisten sedan också, kl 21. Nån gång ska man väl se på Canal Plus när man pröjsar 3000 SEK/år.
SadamJR Postat 11 januari 2010 Trådstartare Postat 11 januari 2010 Undrar hur det går med SadamJrs låt. Han säger aldrig nåt om den... Det skulle ju till en text sedan. Började han på den själv månntro? Börjar aldrig en låt utan att ha en bra textidé. Musik är lättare att göra än texter tycker jag. Håller inte på med sånt längre dock.
debatt Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Börjar aldrig en låt utan att ha en bra textidé. Musik är lättare att göra än texter tycker jag. Håller inte på med sånt längre dock. Nähä, så det bidde ingen låt. Det ska bli en dikt? 😛
debatt Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Där jag bor var det en flykting från colombia som såg att 12åringarna spelade fotboll utanför på kvällarna. Han gick och frågade om han fick va med, sen lirade han med dom varenda kväll. Detta inlägg förstår jag inte alls! Förklara det så jag har något att läsa när jag är tillbaka om ett par timmar. 😛
Gote Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Fan vad kul det är att ha språkkurser i spellistan och köra den på random. Rätt vad det är dyker det upp nåt fruntimmer som säger "tengo dolor de cabeza". 😛
SadamJR Postat 11 januari 2010 Trådstartare Postat 11 januari 2010 Var han också tolv? Nä, han var nog i 30årsåldern.
SadamJR Postat 11 januari 2010 Trådstartare Postat 11 januari 2010 Nähä, så det bidde ingen låt.Det ska bli en dikt? 😄 Har inte skrivit dikter sen jag var tonåring.
SadamJR Postat 11 januari 2010 Trådstartare Postat 11 januari 2010 Detta inlägg förstår jag inte alls! Förklara det så jag har något att läsa när jag är tillbaka om ett par timmar. 😄 Han gillade fotboll, han var ny i sverige, han hade ingen att spela med, han gjorde vad jag misstänker att många skulle vilja göra, han gick och spelade med ungarna. Vet inte vad fidden mistänkte, men faktum är att ingen tyckte att det var konstigt, eftersom han var väldigt social och bara plötsligt dök upp i diverse sammanhang, eller helt enkelt ringde på hos folk som han hade pratat med ute. Folk saknade honom när han flyttade.
Neosus Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 (redigerat) Jag är från vettet.. 😄 Edit: Glömde ett T Redigerat 11 januari 2010 av Neosus
Fidden Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 jag misstänkte bara att han bara var en person, och inte 12 personer 😄
Recommended Posts