Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
God dag!

OK, är den där grafen verkligen sann? Har UMEÅ det varmare än Uppsala?

Vi i Gbg har nog ungefär samma temperaturutveckling som i Uppsala.

Men brorsan bor intill Östersund och där är det ju fan -31, -32 grader från och till, sedan ett bra tag.

Hur kan Umeå då ha så varmt??

SadamJr, brorsan kan inte låta vattnet stå och rinna i kranarna, eftersom det bara kan huggas loss med stämjärn - det är istappar i kranarna där.

Förtydligande: allt vatten har frusit, det är inget vatten alltså, eller jo... men det kallas is.

Härhemma har jag f.ö. alldeles nyss av egen maskin lyckats få loss stoppet i diskbänken med en sån där orange suggrej, vad det nu kallas...

Har det frusit finns det inget att göra. Då är det bara att vänta på våren.

Postat
Här e den där Eco-varianten:

image1.jpg

Får en liten kalender från facket. Använder den istället för den där filofaxen i skinn jag köpte för 600 spänn.

Postat (redigerat)
denna har en lite mer försiktig approach...

😛 den var faktiskt ännu roligare. xD

(ja vet, jag va lite seg nu men ffs.)

Redigerat av Memphis
Postat
Vare inte typ 30min sen du skulle de? 😛

Som Steven Wrigth sa; "My friend Winnie is a procrastinator. He didn't get his birth mark til he was eight years old."

😛

Postat
Vet inte om det är en mid-life crisis, men när jag var ute och gick så passerade jag utomhusrinken, och det var några kids som åkte runt och lirade.

Så tänkte jag att, fan... undrar hur det vore att träna ett knattelag? xD

Där jag bor var det en flykting från colombia som såg att 12åringarna spelade fotboll utanför på kvällarna. Han gick och frågade om han fick va med, sen lirade han med dom varenda kväll.

Postat
Väntar du oändligt länge kommer oändligt många festmåltider att ha spawnat framför dig 😄

😛

Knappast va? 😛

Postat

Fan vad fail...

Köttbullar och pasta (inte fail i sig).

Tar tag i stekpannan, rycker till den för att få köttbullarna att rulla runt lite, ni vet...

Gör samma sak med pasta-kastrullen... DOH! 😛

Tankspriddheten kan vara farlig. xD

Postat
Varför är SadamJr alltid anonym här nuförtiden? Eller det kanske är andra som lurar i vassen...

Hur det är med Pico vet man ju.

Inte jag.

Postat
Där jag bor var det en flykting från colombia som såg att 12åringarna spelade fotboll utanför på kvällarna. Han gick och frågade om han fick va med, sen lirade han med dom varenda kväll.

Var han också tolv?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.