Pazo Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 KLUBBEN BARA BARA BARA BARA BOUNCE SOM EN LUGER CHECK!! 😛
SadamJR Postat 11 januari 2010 Trådstartare Postat 11 januari 2010 det vore najs om det kunde bli lite varmare, kanske -3 eller något Eller +22. Sju sidor att läsa ifatt.
Pazo Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 JA KÄNNER HUR DE BRÄNNER INOM MIG! KÄNNER INGEN ÅNGER NÄ JAG KÄNNER INGEN ÅNGER NÄ!! 😛
SadamJR Postat 11 januari 2010 Trådstartare Postat 11 januari 2010 God dag! OK, är den där grafen verkligen sann? Har UMEÅ det varmare än Uppsala? Vi i Gbg har nog ungefär samma temperaturutveckling som i Uppsala. Men brorsan bor intill Östersund och där är det ju fan -31, -32 grader från och till, sedan ett bra tag. Hur kan Umeå då ha så varmt?? SadamJr, brorsan kan inte låta vattnet stå och rinna i kranarna, eftersom det bara kan huggas loss med stämjärn - det är istappar i kranarna där. Förtydligande: allt vatten har frusit, det är inget vatten alltså, eller jo... men det kallas is. Härhemma har jag f.ö. alldeles nyss av egen maskin lyckats få loss stoppet i diskbänken med en sån där orange suggrej, vad det nu kallas... Har det frusit finns det inget att göra. Då är det bara att vänta på våren.
SadamJR Postat 11 januari 2010 Trådstartare Postat 11 januari 2010 Här e den där Eco-varianten: Får en liten kalender från facket. Använder den istället för den där filofaxen i skinn jag köpte för 600 spänn.
Pico Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Nähäpp, en portion festmat vägrade spontan-spawna framför mig, så jag får väl laga till något då. 😛
Memphis Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 (redigerat) denna har en lite mer försiktig approach... 😛 den var faktiskt ännu roligare. xD (ja vet, jag va lite seg nu men ffs.) Redigerat 11 januari 2010 av Memphis
Pazo Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Nähäpp, en portion festmat vägrade spontan-spawna framför mig, så jag får väl laga till något då. 😛 Vare inte typ 30min sen du skulle de? 😛
Pico Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Vare inte typ 30min sen du skulle de? 😛 Näe, jag gav det en rejäl chans... tänkte se om något spawnade.
Gote Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Vare inte typ 30min sen du skulle de? 😛 Som Steven Wrigth sa; "My friend Winnie is a procrastinator. He didn't get his birth mark til he was eight years old." 😛
SadamJR Postat 11 januari 2010 Trådstartare Postat 11 januari 2010 Vet inte om det är en mid-life crisis, men när jag var ute och gick så passerade jag utomhusrinken, och det var några kids som åkte runt och lirade.Så tänkte jag att, fan... undrar hur det vore att träna ett knattelag? xD Där jag bor var det en flykting från colombia som såg att 12åringarna spelade fotboll utanför på kvällarna. Han gick och frågade om han fick va med, sen lirade han med dom varenda kväll.
Pazo Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Näe, jag gav det en rejäl chans... tänkte se om något spawnade. Väntar du oändligt länge kommer oändligt många festmåltider att ha spawnat framför dig 😛
Gote Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Väntar du oändligt länge kommer oändligt många festmåltider att ha spawnat framför dig 😄 😛 Knappast va? 😛
Gote Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Möjligen om han hade oändligt många apor i köket... 😛
Pico Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Fan vad fail... Köttbullar och pasta (inte fail i sig). Tar tag i stekpannan, rycker till den för att få köttbullarna att rulla runt lite, ni vet... Gör samma sak med pasta-kastrullen... DOH! 😛 Tankspriddheten kan vara farlig. xD
SadamJR Postat 11 januari 2010 Trådstartare Postat 11 januari 2010 Varför är SadamJr alltid anonym här nuförtiden? Eller det kanske är andra som lurar i vassen...Hur det är med Pico vet man ju. Inte jag.
debatt Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Där jag bor var det en flykting från colombia som såg att 12åringarna spelade fotboll utanför på kvällarna. Han gick och frågade om han fick va med, sen lirade han med dom varenda kväll. Var han också tolv?
Recommended Posts