Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Jag säger varken, fett, dryg, soft, cool eller chilla.

Indolent brukar jag dock använda.

😆

Lustigt, jag burkar använda "fett" om just "fett", dryg om vissa diskmedel, och "soft" samt "cool" för att beskriva "mjuk" respektive "kall" för engelsktalande människor, till exempel kollegor eller vänner.

I M Boring

Postat
Ok, och när kommer det roliga? 😆

For old cheese. 😑

det roliga är ju att den ser exakt ut som en av karaktärerna i karl bertil jonssons jul, närmare bestämt den som dyker upp ungefär 3 minuter in i detta klippet xD

Postat
Lustigt, jag burkar använda "fett" om just "fett", dryg om vissa diskmedel, och "soft" samt "cool" för att beskriva "mjuk" respektive "kall" för engelsktalande människor, till exempel kollegor eller vänner.

I M Boring

Hej Ivan.

Postat
det roliga är ju att den ser exakt ut som en av karaktärerna i karl bertil jonssons jul, närmare bestämt den som dyker upp ungefär 3 minuter in i detta klippet xD

xD

Postat

Om jag blundar och räknar till tre så kanske något står på skrivbordet framför mig när jag öppnar ögonen igen.

Postat
Om jag blundar och räknar till tre så kanske något står på skrivbordet framför mig när jag öppnar ögonen igen.

Faktiskt, men jag känner mig osäker kring QWERTY-dieten. 😆

Postat
Faktiskt, men jag känner mig osäker kring QWERTY-dieten. 😆

Garanterar att du går ner i vikt... 😑

Postat

Jag tyckte Fiddens länkar om fåglarna var bra! Så det så!!

*Nu har jag tvättat håret och det torkar. Saknar hårtork. Blir frost i det om jag går ut nu.*

Postat

Jag har krossade tomater och en burk sparris som jag skulle kunna göra soppa på.

Eller så kör jag en gaffel i låret på en gång, mindre jobb och mer tillfredsställande.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.