debatt Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 (redigerat) Har Pazo fått den "vanliga" influensan? Fick ju en sputa mot svinet vill jag minnas. Jag skrev till VC om mina besvär efter svinsprutan. Jag har inte tvättat håret - därför har jag inte gått iväg för att göra de där ärendena ännu. Men det ska jag. lugnt Redigerat 11 januari 2010 av debatt
debatt Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 denna har en lite mer försiktig approach... BÅSSEEE!!!!!!!!!!!!!! igen 😉
Gote Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 men alltså, om du spenderar pengar så får du ju en produkt för det. Jag spenderar ingen tid här, tid spenderar man på träning, jobb, sömn etc. Däremot ändrar jag mig lite och säger att jag slösar tid här, ungefär som att vara pojken med guldbyxorna fast med hål i fickorna. Nej, du har fel. Jag har rätt. Slutdiskuterat?
Micke H Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Nej, du har fel. Jag har rätt. Slutdiskuterat? 😉
Fidden Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Nej, du har fel. Jag har rätt. Slutdiskuterat? nej.
debatt Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Nej, nu ska jag: * ta och tvätta håret, för jag tänker hoppa över att * ta en redig dusch. * det suger att tvätta hela kroppen när det är svinkallt i lägenheten. * sedan ska jag ta och köpa mig en fin chokladkaka eller nåt * när jag softat runt och kollat in vilka prylar jag vill ha, kalender, tofflor, plånbok och sånt... * sedan ikväll ska jag chilla lite och kanske kolla in nån film * jag köper inte att man måste ha betalkanaler för att se schysst film på teve, men nu råkar jag ha det, ett tag till iaf, så det är nog där jag hamnar, framför en skräckis. coolt 😉
debatt Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 (redigerat) vem är båsse? 😉 Båsse är ett halvslanguttryck för bosig som är en smått intern slags västra Göteborgs-variant av ordet gosig (som uttalas med mycket kort o-ljud, men inte stavas med två s). Tillägg: bokstaven g uttalas naturligtvis inte alls, varför det egentligen kunde stavas bossi eller båssi. Detta är ett adjektiv, medan Båsse är ett substantiv. Man kan också säga att Båsse är ett slags förkroppsligande av ett djur som kan anses vara just bosig. Förväxlas ibland med Bosse. Obs! Ordet mår bäst av att uttalas relativt högt och med vibrato full effekt. 😉 Redigerat 11 januari 2010 av debatt
Pico Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Fan vad länge sedan jag käkade burgare o strips nu.
Gote Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Han är inte med i orginalfilmen! Orginalet är bäst! 😉
Pico Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Men jag ORKAR INTE laga mat... *sigh, pust, flämt*
Pazo Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 MAAANEATER make you work hard Make you spend hard Make you want all, of her love!!
Gote Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Men jag ORKAR INTE laga mat... *sigh, pust, flämt* Prova hypnos... 😉
Pico Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Inte någon fetma som får mig att tycka det är jobbigt att laga mat dock... eller, jo kanske. Men den får mig inte att undvika att äta när den väl är lagad. xD
Recommended Posts