Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat
Så säger inte många norrlänningar. Ordet tidigare används mer flitigt, medan "innan" får mig att tänka på göteborgare. 🥰

Va vill du! >:F

och Semla ffs! va sugen jag blev. 🙁

Postat
Men debatt tar ju faktiskt saker. Han har ju tagit bussen många gånger, han minns det bara inte själv. 🙁

Ja, men när det är uppenbart att jag inte kan stoppa på mig bussen i innerfickan, så det faller under §2.11, Den gyllene undantagsregeln.

🥰

Postat
Jag gillar att se orden "längre" och "skrev" i samma mening. 🥰

Hur gör man för att ha ett långt skrev egentligen? 😮

Postat
Måste vara jobbigt när man blir provocerad när någon säger "ta för dig" och räcker fram ett kakfat.

Tänker efter länge där och mitt seriösa svar är att det bara har hänt en enda gång i hela mitt liv och när jag var kanske fem år och då fick jag en åthutning av en av föräldrarna (minns ej vilken) om att jag inte skulle ta någon, underförstått att det var fult att bara ta...

😮

Postat

nu är klockan 15. jag hör dock ingen varningssignal, så det är nog inte den första måndagen i en såndär månad.

Postat

Undrar hur det går med SadamJrs låt. Han säger aldrig nåt om den...

Det skulle ju till en text sedan. Började han på den själv månntro?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.