debatt Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Östersund är ju i sig själv snudd på ett fjäll! 😕Umeå ligger vid den värmande pölen Bottenviken. Varma vindar har under några dagar kommit norrifrån, så det bör bli varmare i Östersund vid det här laget med. As we speak; Östersund/Karlslund 0.2 Östersund/"Körfältet" -0.9 Ok. Han befinner sig i nån höla öster om.
Neosus Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 (redigerat) åååh.. sluta luras Gote Edit: 😕 Redigerat 11 januari 2010 av Neosus
Neosus Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Det finns många kallendrrraarrr att välja mellan. där jag jobbade hade vi så mycket så att vi visste inte själva vad vi hade.. nästan iallafall.
Gote Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Men utomhus är det straxt under nollan och blåser som fan... 😕
Neosus Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Det finns många kallendrrraarrr att välja mellan. där jag jobbade hade vi så mycket så att vi visste inte själva vad vi hade.. nästan iallafall. ...eller ja.. jag vet inte fortfarande vad vi hade 😕
Neosus Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Men utomhus är det straxt under nollan och blåser som fan... 😕 MÄH.. va lurad jag vart 😄
Emulator Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 skaffa internetbank till tanten och för över pengar till ditt konto innan. VEt inte om butikerna ens får ta emot fullmakt så? Gäller inte det endast på bank? Nåja. pulkah!!!
Neosus Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Här är det ganska milt idag. Bara -7°C Snart kommer dom.. Bikinibrudarna 😕
debatt Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 (redigerat) Nu har jag sett ut tre alternativ: 1) En mörkgrå/svart utsida i papp med lyster och med svart spiralbindning i metall. Årtalet 2010 i uthuggen relief på framsidan. Innehåller bra kalenderdel, med telefonnummerdelen i samma del och inte separat. 2) En vit kalender i papp med små rutor föreställande dova färgprover och transparent spiralbindning i plast. Innanför pärmen finns en ficka för ett fotografi både i början och i slutet av kalendern. Fastsatt i spiralbindningen på insidan finns en hyfsat bred löstagbar linjal. Innehåller en bra kalenderdel och en bra separat telefonnummerdel. 3) En eco-kalender i 100% återvinningsbart papp med motivet tecknade trollsländor och blad med silverfärgad spiralbindning i metall. Innanför pärmen finns en ficka för ett fotografi både i början och i slutet av kalendern. Innehåller en bra kalenderdel och en bra separat telefonnummerdel. Vilken är bäst? Samma pris. 😕 köttsoppa//:debatt Redigerat 11 januari 2010 av debatt
debatt Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 (redigerat) skaffa internetbank till tanten och för över pengar till ditt konto innan. VEt inte om butikerna ens får ta emot fullmakt så? Gäller inte det endast på bank? Nåja. pulkah!!! Jo det får de och "ska". Jag sa den gången att "så det är bättre om jag går med hennes kort till bankomaten och hämtar ut pengarna och kommer tebax och köper kalendern cash om fem minuter?" Då gav de sig... och jag kunde använda hennes kort direkt där. Det var innan förra julen (2008) och kön växte snabbt... Finns ingen jobbigare kund än mig. Ingen mer långsint heller. Redigerat 11 januari 2010 av debatt
debatt Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Fast här ser spiralbindningen inte transparent utan vit ut. Märkligt, den var transparent i butiken. Apropå det, köpte självhäftande A-4-papper som jag var säker på var vita, men det verkar ju som om de är transparenta! Desto bättre!! 😆
Gote Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Sjävlhäftande, transparenta A4-papper? 😆 Vad ska du nu hitta på? 😄
Recommended Posts