Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat (redigerat)

Lyckades nog vända tebacks dygnet en del idag iaf. Lade mig typ 12 igår 🙂 och vaknade kl 9 😛 Bättre än 6 och vakna halv tre iaf. 😄 Sov jättedåligt dock, vaknade hela tiden.

Redigerat av Memphis
Postat

-0,3.

Jösses, vår snart? Solen skiner ju också... det tar emot något, folkskygg som man är, men satan jag tror jag måste ut på en promenix.

Postat

andra fyradeciliterskaffet idag 🙂

öh, fast ja, de e typ 2dl svart kaffe, riktigt starkt, osso lika mycke varm mjölk. sådär semilatte. gott som fan 😛

Postat
-0,3.

Jösses, vår snart? Solen skiner ju också... det tar emot något, folkskygg som man är, men satan jag tror jag måste ut på en promenix.

Här är det -16°C tror jag.

Postat (redigerat)

God dag!

OK, är den där grafen verkligen sann? Har UMEÅ det varmare än Uppsala?

Vi i Gbg har nog ungefär samma temperaturutveckling som i Uppsala.

Men brorsan bor intill Östersund och där är det ju fan -31, -32 grader från och till, sedan ett bra tag.

Hur kan Umeå då ha så varmt??

SadamJr, brorsan kan inte låta vattnet stå och rinna i kranarna, eftersom det bara kan huggas loss med stämjärn - det är istappar i kranarna där.

Förtydligande: allt vatten har frusit, det är inget vatten alltså, eller jo... men det kallas is.

Härhemma har jag f.ö. alldeles nyss av egen maskin lyckats få loss stoppet i diskbänken med en sån där orange suggrej, vad det nu kallas...

Redigerat av debatt
Postat

Vad kallas den?

Idag ska jag köpa en kalender f.ö.

Jag ska gå innan klockan 14.

Det blir mitt viktigaste egna ärende idag.

Förresten, ska köpa innetofflor för 500 SEK också.

Det är med viktigt.

Golven är kalla här.

Postat
vart hittaru den dära grafen?? 😕

Jag tror inte alls att OK har hittat den.

Han för nog statistik över temperaturerna i olika delar av landet.

Postat

Östersund är ju i sig själv snudd på ett fjäll! 😕

Umeå ligger vid den värmande pölen Bottenviken.

Varma vindar har under några dagar kommit norrifrån, så det bör bli varmare i Östersund vid det här laget med.

As we speak;

Östersund/Karlslund 0.2

Östersund/"Körfältet" -0.9

Postat

*värmer fötterna på adaptern*

Tall, jobbar du hos Bokia? De dammsuger verkligen!

När jag skulle handla en kalender åt morsan när hon låg inne på sjukhuset och inte själv skulle bege sig dit fick jag inte det hos dem.

Anledningen var att de inte lät mig betala med hennes bankkort, trots att jag hade hennes id-kort och mitt id-kort och fullmakt.

Så igår var jag i samma Bokiabutik och tittade på deras hela stora kalendersortiment. Nu har jag sett ut tre alternativ.

Men jag köper den någon annanstans.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.