Fidden Postat 2 januari 2010 Postat 2 januari 2010 "fast jag är iofs inte så bra..." säger mannen bakom retur och allas vår favorittolkning av loa falkman. 😄🙂 men kör på, jag tror det är en del lite konstiga ackord med, iaf i verserna. menar iofs specifikt gitarrdelen, jag är inte direkt känd för att få till spår som går att lyssna på separat utan att bli typ "what the fuck? 😮 " xD
Pazo Postat 2 januari 2010 Postat 2 januari 2010 WTF! inte ens en sida på typ halva dagen! va vill ni!
Pazo Postat 2 januari 2010 Postat 2 januari 2010 Har varit och spelat risk hos viktor. De var kul. Sen åkte vi pulka bakom bil. Fyfan va gättt!!! 😄
slejnard Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 http://www.youtube.com/watch?v=w1gZOhYnJcY ☺️ har du inget annat än att göra än att visa när jag badar... 🙁
slejnard Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 john coltrane ju satans han är bäst! ☺️ kolla länken: John Coltrane!
slejnard Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 idag/kväll har jag: spelat trummor sjungit som satan när det gäller att tai! spelat bas så att fingrarna fått blåsor ☺️ ( å iom det så måpste jag vara plektrumberoende på nä'sta trubagig) skämtat
slejnard Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 pulka! Jag har en polare som brukade kallas pulkas... ☺️ Shit , fyllehunger slog mig nu 🙁
Pazo Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 gweh and a gweh and then gweh and sommore gweh to the gweh and a gweh for it to gweh and gweh gweh to gweh the gweh gweh!
Overkill Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 laaaa laaa laalaaa wait till i get my money right then you can't tell me nothing right
Pazo Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 Jag har nog bara löst femkuben en gång idag. thats it... inget annat kubande
slejnard Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 förbannat så gott: bröd i stekpanna med olivolja ost å skinka...inte mkt klår det! ☺️
Memphis Postat 3 januari 2010 Postat 3 januari 2010 förbannat så gott:bröd i stekpanna med olivolja ost å skinka...inte mkt klår det! 🙁 vadå steker du liksom mackan? ☺️
Recommended Posts