Fidden Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Motför Hargin, jävla sopa. xD fast man såg direkt när man fick se bilder på honom ett par minuter före han skulle starta, när han stod och andades häftigt, att han var alldeles för nervös för att kunna vinna. Han skulle nog kunna vinna nån gång om han låg typ 5:a inför andra istället... vilket han väl iofs brukar göra xD
Fidden Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Lite kul, minns många drömmar nu igen efter att ha haft en lång period till synes utan drömmar. Nu minns jag inte vad jag drömde i natt, men gjorde imorse. (Seriöst, höll på skriva :blocket:) xD :ebay:
Pico Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 fast man såg direkt när man fick se bilder på honom ett par minuter före han skulle starta, när han stod och andades häftigt, att han var alldeles för nervös för att kunna vinna. Han skulle nog kunna vinna nån gång om han låg typ 5:a inför andra istället... vilket han väl iofs brukar göra xD Jag såg varken första eller andra åket, hörde bara att han hade första plats efter första. Så, optimist som jag är tänkte jag att han skulle åka dåligt/ur. Tappade en sekunds ledning eller något, va?
Fidden Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Jag såg varken första eller andra åket, hörde bara att han hade första plats efter första.Så, optimist som jag är tänkte jag att han skulle åka dåligt/ur. Tappade en sekunds ledning eller något, va? Kort svar, ja. Långt svar, nej.
Fidden Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Idag: slalom skidskytte längd slalom skidskytte längd snooker fotboll sova
Pico Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Fick lov att kolla in Kallas åkning från 2008 i den där klätter-banan som de åkte idag. Jävlar vad hon skuttade alltså, jämfört med Kowalczyk och Majdic idag, även om Kowalczyk var snabb.
Fidden Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Ebdon går som tåget. Kim Hartman söver mig med sin sköna stämma.
Neosus Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Den där Kalla borde va väldigt frusen av sig.. GAHAHAHA loligt
Neosus Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Va nyss och postade iväg ett frimärke med brev under
Overkill Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 ja e trött ojdå, är det jobbigt att vara vaken i hela 5 timmar utan att göra något? stackars liten
Pazo Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 ojdå, är det jobbigt att vara vaken i hela 5 timmar utan att göra något? stackars liten 🙁 ja 🙁
Fidden Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 kaka. varför måste han heta kaka. jag blir ju suge på kaka. 🙁 fast... undrar om det inte finns lite kladdkaka på övervåningen 🙁
Recommended Posts