Neosus Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 En kaffe skulle sitta jäkligt bra efter nattens bravader
Overkill Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 det finns lite snabbkaffe kvar i burken, lagom lite för att det inte ska räcka i tre veckor skulle jag tro. 😏
Emulator Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Cykla till fyris färg (tror jag det heter, ligger vid Philipssons som säljer merca) där får man kaffe när man kollar på tapeter 😏
Emulator Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 sen är coop extra's kaffe löjligt billigt 😏 men gott!
debatt Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Min morsa tror att Emelie Öhrstig egentligen är en man. Seriöst. Det tror inte jag. Pazo måste skämta med oss förresten. Säg att det är så!
Overkill Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 sen är coop extra's kaffe löjligt billigt 😏 men gott! Tack för tipsen! Sista helgen i januari kommer mamma & co upp och då kommer vi äntligen få en kaffebryggare (lite för stor för mig att ta på tåget), så det ska bli skönt med riktigt kaffe!
Pico Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Ugh, rejäl störtdykning idag. Ej härledbar ågren, vad jag kan se.
Emulator Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Ugh, rejäl störtdykning idag. Ej härledbar ågren, vad jag kan se. uh, oj. förutom att "ej härledbar ågren" är ett otroligt roligt sätt att skriva det på, så beklagar jag. nere?
Pazo Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Det har inte jag! Igår tog det lång tid att somna pga min dumma hosta!
Pico Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 uh, oj. förutom att "ej härledbar ågren" är ett otroligt roligt sätt att skriva det på, så beklagar jag. nere? 😏 Tänkte inte på det, föräldralös Ågren? 😎 Näe men, ser inga direkta själ till varför jag humör-dyker så idag. :/
SadamJR Postat 10 januari 2010 Trådstartare Postat 10 januari 2010 Mempah har aldrig hört "tisha" innan 😮 Inte jag heller. Ta ut mej och skjut mej.
Emulator Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 😮 Tänkte inte på det, föräldralös Ågren? 😄 Näe men, ser inga direkta själ till varför jag humör-dyker så idag. :/ Jo, tänkte de va nå sånt. Sovit ordentligt? De ggr som jag brukar gå ner mig så är det ofta taskit med sömn......
SadamJR Postat 10 januari 2010 Trådstartare Postat 10 januari 2010 Rimfrosten på balkongdörrn har smält.
Pico Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Jo, tänkte de va nå sånt. Sovit ordentligt? De ggr som jag brukar gå ner mig så är det ofta taskit med sömn...... Nepp, sovit rätt ok. Förhoppningsvis bara en temporär hicka, men jag brukar vanligtvis dyka rejält direkt till hösten, och vid februari mars brukar jag tina upp igen och börja må lite bättre. Blev dock ingen dipp denna hösten. Kanske hög latency på känslolivet den här vändan, så det kommer nu. 😮
Emulator Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 hög latency 😮 försöka bryta vanan ? eller vana...jaja, du fattar
Pico Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 hög latency 😮 försöka bryta vanan ? eller vana...jaja, du fattar Byta drivisar! Jorå, tänkte stiga upp 7 imorgon och börja dagen med en timmes promenix. Motion är ju en av de bättre antidepp-medicinerna.
Fidden Postat 10 januari 2010 Postat 10 januari 2010 Imorgon ska jag: Åka till jönköping och få en blankett påskriven Ringa till AF-resor och försöka snacka till mig respengar till på onsdag Gå in på AF-kontoret i mullsjö och skriva på reseprylen Gå igenom lite vanliga intervjufrågor Levla upp mina dinoz lite mer inför det kommande klankriget ... sen vet jag inte mer.
Recommended Posts