Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 29,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Fidden

3583

• Overkill

3568

• Dingbats

3047

• Neosus

2990

Postat

frågan är om man inte är på g att få vinterns första förkylning. eller årets första. förra året hade jag iofs ingen, så jag köper det.

Postat (redigerat)
Japp!

Jag fick voddlerinbjudan idag!!! 😉

Grattis! 😄

Har oxå voddler men mitt bredband suger så att det inte går att titta på film i någon ordning.

Jag blir så arg! a025.gif

Redigerat av Neosus
drloop (oregistrerad)
Postat

Muhahaha! Spelar in med ....

Postat
Skadeglad? Jag? 😄

Hur e benet Fidden?

Inte mer än en sträckning, men det är illa nog. Som tur var använder man knappt vaderna alls när man åker skridskor 🙂

Postat

haha ja, fint namn va. nä men det blev så för trummorna är från ett refill till reason med just death cabs trummis och så i början hade jag ett piano som hette deathcab (utan mellanslag) i pianorefillet. annars är det väl inte så mycket death cab.

Postat

hmm, jag skulle kunna försöka göra gitarr på den där, det är det enda jag kan spela in nu för tiden. fast jag är iofs inte så bra... men ändå.

Postat

"fast jag är iofs inte så bra..." säger mannen bakom retur och allas vår favorittolkning av loa falkman. 😄🙂 men kör på, jag tror det är en del lite konstiga ackord med, iaf i verserna.

Postat

jag vill också spela in gitarr 😄 ska iofs ta med mig mina mikrofoner upp till uppsala sen. sen har jag ju inte bytt strängar på gitarren på 3-4 år.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.