Memphis Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 (redigerat) Här ser hon lite annorlunda ut http://fashionablepeople.files.wordpress.c...ga_01.jpg?w=590 Shit, ser itne ut som henne. :S edit, eller jo, vid närmare titt. edit, alltså inte "titt" som i engelskans slangord för "tutte". Sluta associera till sex hela tiden! >:F Redigerat 9 januari 2010 av Memphis
Memphis Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 Gonatt Pazomannen! Låter som en superhjälte.. 😄 natti. 🥰
Fidden Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 Fan vad bra det är... (sitter och lyssnar på lady gaga bara för att ni postade en massa bilder)
Overkill Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 realism liberalism konstruktivism small states unfavorable domestic public opinions ill-structured problems bla bla bla bla
Pico Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 Kaffe, osså lite längdskidor då. På TV alltså. Fast egentligen, rejält soligt o fint ute, hade jag skidor skulle jag kunna ta med en termos kaffe och några smörgåsar och bege mig mitt ut i vildmarken. Det lät ju riktigt härligt, faktiskt. Durt med skidor, pjäxor o stavar. Sen liksom, vill man ha klassisk eller för skate? Tror jag nöjer mig med längdskidor på TV för idag.
Fidden Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 Kaffe, osså lite längdskidor då. På TV alltså. Fast egentligen, rejält soligt o fint ute, hade jag skidor skulle jag kunna ta med en termos kaffe och några smörgåsar och bege mig mitt ut i vildmarken. Det lät ju riktigt härligt, faktiskt. Durt med skidor, pjäxor o stavar. Sen liksom, vill man ha klassisk eller för skate? Tror jag nöjer mig med längdskidor på TV för idag. 2,5k så får du väl ett hyfsat paket med både skidor, bindningar och pjäxor... tycker det största problemet är det där med vallning. verkar ju skitjobbigt.
Emulator Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 undras om man ska byta bil i sommar? tips? har ju haft saab, men det kanske inte är så aktuellt. Volvo BORDE man ju köpa då, i å me att man vill ju stödja fellow swedish engineers. Toyota har asbra kvalisort ananrs, eller kanske en audi eller vw?
Pico Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 2,5k så får du väl ett hyfsat paket med både skidor, bindningar och pjäxor... tycker det största problemet är det där med vallning. verkar ju skitjobbigt. Faktiskt, skitjobbigt! Och 2,5k är ju ändå 2,5k. Men det är bra helkroppsträning, och något jag faktiskt haft i bakhuvudet några år nu. Även sugen på att köpa ett par skridskor och dra till isrinken med klubba och några puckar. Mer kul då än kanske seriöst för träning.
Overkill Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 Visst är situationsbetinga/d/t ett ord? Typ bara 1000 träffar på google.
SadamJR Postat 9 januari 2010 Trådstartare Postat 9 januari 2010 Nån som vet hur det går med SadamJrs låt? Vilken låt?
SadamJR Postat 9 januari 2010 Trådstartare Postat 9 januari 2010 2,5k så får du väl ett hyfsat paket med både skidor, bindningar och pjäxor... tycker det största problemet är det där med vallning. verkar ju skitjobbigt. Finns det inte vallningsfria?
Fidden Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 Finns det inte vallningsfria? jo, men det är tydligen inte nån vidare bra glid i dem..
Neosus Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 Eller så köper du en vallhund *FNISS* *GHUHUHUHU* ...ehum... 🙂
Overkill Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 Eller så köper du en vallhund *FNISS* *GHUHUHUHU* ...ehum... 🙂 eller en valhund
Linus Postat 9 januari 2010 Postat 9 januari 2010 Eller så köper du en vallhund Hah, skulle precis skriva detsamma. Det enda är att när man lärt den att valla fåren, så blir ullen så kladdig...
Recommended Posts