slejnard Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 bra, det behövs. imorgon är smutsig. haha 😆 tvättat klart här! aldrig testat kombon fredag å tvättstuga samtidigt. men det kan säkert ta tvättandet till nya höjder om kombinerar det med en ansenlig mängd valfri sprit 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 haha 😆 tvättat klart här! aldrig testat kombon fredag å tvättstuga samtidigt. men det kan säkert ta tvättandet till nya höjder om kombinerar det med en ansenlig mängd valfri sprit 😄 Jag ska äventyra mitt liv med det imorrn... Att tvätta alltså. Fast på dagen. Tvätta under influens är inget vidare. Det kan bli så tokigt då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 jag måste nog tvätta på söndag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Va!? 😆 Varför inte? Vet du ingenting eller? han dör av frigolit typ.. för hans hemplanet var frigol, och där var allt gjort av frigolit tror jag, det var därför han skickades därifrån. Det är ungefär som att vara dammallergiker här på jorden. De har fullt med jordgubbar med dammallergi på frigol. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 haha 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Vet du ingenting eller? han dör av frigolit typ.. för hans hemplanet var frigol, och där var allt gjort av frigolit tror jag, det var därför han skickades därifrån. Det är ungefär som att vara dammallergiker här på jorden. De har fullt med jordgubbar med dammallergi på frigol. Jag visste åtskilligt, men inte det 😆 Fast Batman är ju fan mkt mer koolare än Stålmannen vilken dag som helst. Å andra sidan bor han inte i ett frigolithem så det kanske jämnar ut sig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Jag visste åtskilligt, men inte det 😆 Fast Batman är ju fan mkt mer koolare än Stålmannen vilken dag som helst. Å andra sidan bor han inte i ett frigolithem så det kanske jämnar ut sig? mm, sant. han bor i en grotta fylld med slagträn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 nu börjar made in sweden strax. direktlänk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 slagträmannen borde han heta, läderlappen är lite ghey.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 mm, sant. han bor i en grotta fylld med slagträn. 😆 Väl funnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 nu börjar made in sweden strax. direktlänk MÄH 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 fattar inte grejen med laila bagge... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 fattar inte grejen med laila bagge... int jag heller hon är ju en... bock *fniss* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 ...och jag har inte hajat dealen med ahn Andreas vita tänder... Dessutom tycker jag att han är extremt lik Gary Senise. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Vem är det som sminkat de där play-ungarna som är med egentligen? fan, de ser ut som clowner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 14 januari 2010 Trådstartare Dela Postat 14 januari 2010 slagträmannen borde han heta, läderlappen är lite ghey.. Har läst nånstans att han som spelade robin i den där gamla tvserien hade så stort organ att han var tvungen att ha dubbla kalsonger för att inte bli för påträngande i tvrutan, apropå ingenting. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Vem är det som sminkat de där play-ungarna som är med egentligen? fan, de ser ut som clowner. Vete fan, inte är det jag iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 (redigerat) Har läst nånstans att han som spelade robin i den där gamla tvserien hade så stort organ att han var tvungen att ha dubbla kalsonger för att inte bli för påträngande i tvrutan, apropå ingenting. Dessutom har jag hört att han spelat in softcore "Virgin high". använd den infon som du vill. Edit: obekräftat men onekligen en kul tanke. Redigerat 14 januari 2010 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 ...Fast Adam West är ganska frän nu när han gör voice overs på Family Guy. Det måste vara höjden av självdistans.. Eller ngt i den stilen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 orkade inte med mer. kändes extremt mycket tv4-produktion (kanske inte så konstigt med tanke på att det var på tv4). Byter till antikrundan istället 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 orkade inte med mer. kändes extremt mycket tv4-produktion (kanske inte så konstigt med tanke på att det var på tv4). Byter till antikrundan istället 😆 Fan vad mycket det är på burken. Jag som aldrig kollar... antikrundan! Bara en sådan sak! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Jag har inte kollat på teve sen jag komm tillbaka till uppsala. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 vadå, har pazo bajsat på fjärrkontrollen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 vadå, har pazo bajsat på fjärrkontrollen? Man vet aldrig! 😆 Nä men ska jag kolla på något kollar jag ju på vänner som jag har på datorn istället. Sen ser jag dåligt med glasögonen med så då måste jag kisa om jag ska kolla på teve. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Ta av dig dom då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 hehe, det var en tant som blev besviken när hennes hänge blev värderat till typ 70k xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 hehe, det var en tant som blev besviken när hennes hänge blev värderat till typ 70k xD Människors ha-begär övergår mitt förstånd. Å andra sidan såg jag en gång en gubbe som vart överlycklig när han plojtoj blev värderad till 170 spänn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts