chrisB Postat 22 februari 2004 Dela Postat 22 februari 2004 (redigerat) Här: Direktlänk Redigerat 6 april 2004 av chrisB Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 5 augusti 2004 Dela Postat 5 augusti 2004 Jag tankade hem dessa förut men nu går dom inte att ladda längra, det står att demotiden har gått ut... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbe Postat 5 augusti 2004 Dela Postat 5 augusti 2004 Det finns en annan version som det inte är så med: Här finns den att hämta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 5 augusti 2004 Dela Postat 5 augusti 2004 Fan va taskigt. Jag satt på modem i sju dagar och sju nätter för att tanka ner domdära och sen är det en demo.........grrrr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tobbe Postat 5 augusti 2004 Dela Postat 5 augusti 2004 Ibland kan det vara bra och läsa först... 😄😄😄😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chrisB Postat 8 augusti 2004 Trådstartare Dela Postat 8 augusti 2004 Fan va taskigt. Jag satt på modem i sju dagar och sju nätter för att tanka ner domdära och sen är det en demo.........grrrr Hurdå Demo? Jag har laddat hem dem, och de är fullt fungerande versioner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
trombonisten Postat 8 augusti 2004 Dela Postat 8 augusti 2004 Häpp. Enligt DUC så verkar det som om de gjorde ett misstag. De har hela tiden varit tänkta som fria för alltid, men av misstag fick de ett slutdatum. Av en slump upptäckte en användare detta, och några dagar senare fanns det nya versioner utan slutdatum att ladda ner. Gunnar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flintan Postat 9 augusti 2004 Dela Postat 9 augusti 2004 Låter troligt. Jag tankade ner dom för ca två månader sen och för ca en månad sen stod det att demotiden hade gått ut och dom fungerade inte längre. Ska tanka ner dom nya versionerna nästa gång jag sitter på lite snabbare uppkoppling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 9 augusti 2004 Dela Postat 9 augusti 2004 Tog mig friheten att lägga in detta på "Bästa gratisprogrammen, - vilka är dina favoriter?" eftersom den är nitad. https://www.studio.se/index.php?showtopic=486&st=0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mattson Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 har laddat hem pluggarna, men hur installerar man dom...? står i readme-fil att man kan ladda hem en "plug-in installer" från digidesign fast den kan inte jag hitta, eller finns det enklare sätt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chrisB Postat 13 december 2004 Trådstartare Dela Postat 13 december 2004 Pc? Mac? Lägg dem i din plugin mapp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
OLA GBG Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Hmmmm varför säger mbox numera Updated driver required - the driver version is incompatible with this product and requires updating. efter man tagit hem bombfactory Och Mbox Firmware Update säger Error aquiring Mboq in firmware upgrade mode. /ola Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chrisB Postat 27 december 2004 Trådstartare Dela Postat 27 december 2004 Uppdatera ditt LE: http://www.digidesign.com/download/64/ till 6.4 (det står att du använder 6.1). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Hmmm. Man måste alltså ha P-Tools eller liknande för att anv Pluggen dååå.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Disobedient Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Hmmm. Man måste alltså ha P-Tools eller liknande för att anv Pluggen dååå.... Japp det är RTAS format:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
OLA GBG Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 ok tack, den var ju helt grym. det finns inte nån free reverb också? inget ont om d-verb men ändå... en annan plugg grej, var tvungen att installera om PT igår och har lyckats få igång T-racks med authorizing kod men inte AmpliTube. Det är inte så sorgligt att man bara kan köra den en gång??! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
OLA GBG Postat 28 december 2004 Dela Postat 28 december 2004 sorry kollade på ik multimedias sida och hittade updates, gött. /ola Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
moshisushi Postat 15 maj 2005 Dela Postat 15 maj 2005 Fiiiiifaasen vad smaskig den där BF76 var 😄 TACK FÖR TIPSET! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 15 maj 2005 Dela Postat 15 maj 2005 Hej! Vad är en plugg till för, mer än att stoppa utifrån kommande oljud? 😉 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
aolsson Postat 12 december 2006 Dela Postat 12 december 2006 Nytt från Massey, dist box typ... Länk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.