Jump to content
Annons

Kolla mina bullar!

Recommended Posts

nattvaktaren (oregistrerad)
Postat

Idag gick jag upp klockan sex och bakade bullar.

Visst är dom snygga?

bullar3.JPG

Annons
Postat

Själv hatar jag att baka. Hatar degiga bunkar och allt därtill.

Min fru brukar baka bullar. När hon bakat färdigt och när barnen fått varsin bulle får man ta på sig tofflorna. Det brukar nämligen ligga ansenliga mängder pärlsocker på golvet..

Hatar när det är pärlsocker på golvet.

Men bullar är gott, speciellt om man inte sparar förmycket på smöret. (hustrun brukar ibland få för sig att snåla på smöret och göra bullarna lite mera light...)

Snygga bullar...

Postat
Men bullar är gott, speciellt om man inte sparar förmycket på smöret. (hustrun brukar ibland få för sig att snåla på smöret och göra bullarna lite mera light...)

Baka dina bullar själv, macho!

nattvaktaren (oregistrerad)
Postat
Mums! Du är så huslig nattvaktaren. Svårt och tro att du en gång i tiden haft tuppkam! 😳

Faktum är att jag fortfarande har tuppkam, lätt uttunnad av flinten iofs 😮 , men ändå.

Postat

Imponerad! Om jag någon gång skulle gå upp klockan 6 - vilket Gud förbjude - så ligger inte bullbakning på min top-100 att-göra-lista.

Snygga snurror hursomhelst, nu får vi be Sony skynda på med utvecklingen av sin bull-fax! 😳

Postat

ja fina bullar det! Tänk om man var sådan hemmapysslare som baka o hadde sig.. Det får bli när det flyttar in en kvinna här i huset:P

Postat

Om vi någonsin får till den där IRL träffen i Lund/Malmö kan du väl ta med dig ett gäng bullar... förvisso är ju inte bärs och bullar nån höjdarkombination precis, men vi kan ta med hem i doggybag om inte annat. 😉

Danny och jag har förresten snackat om att göra nytt IRL försök i januari.

Postat
Vad har hänt med Nattis egentligen? Bakar bullar och diggar Dansband?? 😕

Jag har en bro till salu, om du är intresserad! 😉

Postat
Vad har hänt med Nattis egentligen? Bakar bullar och diggar Dansband??  🙂

Jag har en bro till salu, om du är intresserad! 🙂

Du menar din broR va? 😲

Broar bygger vi ju redan här på forumet. 😉

Postat
Vad har hänt med Nattis egentligen? Bakar bullar och diggar Dansband??  🙂

Jag har en bro till salu, om du är intresserad! 🙂

Hur mycket ska du ha för den? Vad är det för mått å så? Skulle vara sjysst att ha en egen bro över till Ekerö så man slipper åka den där jävla färjan...

😆🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.