Outshined Postat 28 december 2009 Postat 28 december 2009 Jag har redan lagt ut två annonser här på forumet angående samarbeten men har inte riktigt hittat någon med "rätt"inriktning och attityd men jag tänker inte ge upp! Du finns där ute någonstans. Jag är en sångerska i Sthlm som är intresserad av produktion/ljudteknik och söker någon att laborera med, oavsett om det blir i form av ett band, duo eller rent produktionmässigt samarbete. Om du exempelvis tycker om mitt material och vet att just du skulle kunna producera det hela eller om du kanske är låtskrivare och musiker själv som vill ut och lira men saknar sångerska! Jag älskar all sorts musik men har på senaste tiden lyssnat mycket på elektronisk produktion (Massive attack) etc men är en inbiten hårdrockare i själen. Jag älskar även singer-songwritergenren och husgudarna är Jeff Buckley och chris Cornell (1987-2002!). Lyssna på min myspace och skicka iväg ett mail eller pm! www.myspace.com/byleviathan
Fatalinsomnia Postat 28 december 2009 Postat 28 december 2009 (redigerat) Jag har redan lagt ut två annonser här på forumet angående samarbeten men har inte riktigt hittat någon med "rätt"inriktning och attityd men jag tänker inte ge upp! Du finns där ute någonstans. Jag är en sångerska i Sthlm som är intresserad av produktion/ljudteknik och söker någon att laborera med, oavsett om det blir i form av ett band, duo eller rent produktionmässigt samarbete. Om du exempelvis tycker om mitt material och vet att just du skulle kunna producera det hela eller om du kanske är låtskrivare och musiker själv som vill ut och lira men saknar sångerska! Jag älskar all sorts musik men har på senaste tiden lyssnat mycket på elektronisk produktion (Massive attack) etc men är en inbiten hårdrockare i själen. Jag älskar även singer-songwritergenren och husgudarna är Jeff Buckley och chris Cornell (1987-2002!). Lyssna på min myspace och skicka iväg ett mail eller pm! www.myspace.com/byleviathan Tjena, Vet inte riktigt vad du är ute efter? asså inom vilken genre? elektroniskt eller rock? Vill du göra nya låtar eller få dina mixade/proddade? /Martin Redigerat 28 december 2009 av Fatalinsomnia
Outshined Postat 2 januari 2010 Trådstartare Postat 2 januari 2010 Tjena,Vet inte riktigt vad du är ute efter? asså inom vilken genre? elektroniskt eller rock? Vill du göra nya låtar eller få dina mixade/proddade? /Martin Allt det du nämnde! Genre är inte viktigt, bara att musiken är bra men sedan så har jag ju ett visst sound hur som helst. Jag vill absolut göra nya låtar men även få ut det mesta av de jag redan har.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.