revolutionerz Postat 27 december 2009 Dela Postat 27 december 2009 Hej đ Jag tĂ€nkte köpa den nya Axiom pro 61. DĂ„ insĂ„g jag nĂ€r jag tittade pĂ„ m-audios hemsidan att de DAWs som Ă€r kompatibla med axiom pro Ă€r.... - Pro Tools|HD 7.4 and above - Pro Tools LE 7.4 and above - Pro Tools M-Powered 7.4 and above - Reason - Cubase - Logic SĂ„ mennar dem att ableton inte funkar? Nu sĂ„ undrar vad ska man köpa? axiom pro eller den vanliga axiom mvh dragan Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 27 december 2009 Dela Postat 27 december 2009 Om ingen hÀr vet Àr det vÀl bÀst du mailar dem och frÄgar innan ett köp. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
stratsvante Postat 27 december 2009 Dela Postat 27 december 2009 haru mac eller pc? Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
DieHard (oregistrerad) Postat 27 december 2009 Dela Postat 27 december 2009 haru mac eller pc? Det har ju ingen betydelse. Det Àr DAW det handlar om och inte OS Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
ake Postat 27 december 2009 Dela Postat 27 december 2009 Troligtvis menar man att den automapfunktion som ingÄr i pro-varianten inte stöds av appleton. Vanlig midi borde inte vara skillnad. à ke Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
martinstorm Postat 12 januari 2010 Dela Postat 12 januari 2010 (redigerat) Jag tycker du ska satsa pĂ„ Novation SL Mk II just nu Ă€r jag sĂ„ trött pĂ„ m-audio oxĂ„ 3 av 5 produkter jag köpt av dem har jag fĂ„tt skicka tillbaka pga att de inte funkat nĂ€r jag fĂ„tt dem och en av de 3 var en Axiom 49 fick till och med betala frakten sjĂ€lv till butiken för att fĂ„ den utbytt đ Men ta en titt pĂ„ denna video sĂ„ kan du göra lite gĂ€mförelse med dem mvh Martin Redigerat 12 januari 2010 av martinstorm Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
k.man Postat 14 januari 2010 Dela Postat 14 januari 2010 Jag tycker du ska satsa pĂ„ Novation SL Mk II just nu Ă€r jag sĂ„ trött pĂ„ m-audio oxĂ„ 3 av 5 produkter jag köpt av dem har jag fĂ„tt skicka tillbaka pga att de inte funkat nĂ€r jag fĂ„tt dem och en av de 3 var en Axiom 49 fick till och med betala frakten sjĂ€lv till butiken för att fĂ„ den utbytt đ Men ta en titt pĂ„ denna video sĂ„ kan du göra lite gĂ€mförelse med dem mvh Martin novations automap mjukvara Ă€r grymt smidig! nĂ€r vi Ă€ndĂ„ Ă€r igĂ„ng tycker jag vi bör nĂ€mna akai mkp25 som spelar i samma liga som axiom pro och sl- mk2 http://www.akaipro.com/mpk25 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.