spaceman Postat 25 december 2009 Postat 25 december 2009 (redigerat) Tjena, Längtar ibland på att flytta till Berlin. Tyskan funkar bra, och why not ? Har gjort en liten trudilutt som heter Berlin. Här kan du lyssna på den: Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 28 december 2009 av spaceman
drloop (oregistrerad) Postat 25 december 2009 Postat 25 december 2009 Ljudet med sample n hold på filtret jobbar mot resten av arret tycker jag.
jahaa Postat 25 december 2009 Postat 25 december 2009 Tyskan funkar bra, och why not ? Det där är inte tyska, vet du va? 🥰
Fertan Postat 25 december 2009 Postat 25 december 2009 Funderar allvarligt på att flytta till Berlin.Tyskan funkar bra, och why not ? Varför inte? När såg du senast en snygg tysk brud i verkligheten? Heidi Klum på posters räknas inte. They're hideous. 🥰
Overkill Postat 25 december 2009 Postat 25 december 2009 Varför inte? När såg du senast en snygg tysk brud i verkligheten? Heidi Klum på posters räknas inte. They're hideous. 🙂 Haha, jag och min kompis slogs av precis samma tanke när vi var i Köln och Bonn och vi hittade faktiskt två under de fyra dagar vi var där... I Berlin var det dock bättre! Jättetrevlig stad så kör på!
laxlaxlax Postat 26 december 2009 Postat 26 december 2009 Varför inte? När såg du senast en snygg tysk brud i verkligheten? Heidi Klum på posters räknas inte. They're hideous. 😉 +1 Kommer till samma slutsats efter varje utlandsresa. Det måste vara vikingarna som snott med sig den bästa brudgenpoolen till sverige från hela världen. Undergroundmässigt är Berlin ute. Nu är det i Milano det händer, säger ordet på gatan.
spaceman Postat 26 december 2009 Trådstartare Postat 26 december 2009 (redigerat) Vilken diskussion det blev här då ang hur tyska brudar ser ut... 😉 Redigerat 28 december 2009 av spaceman
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.