Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tjena,

Längtar ibland på att flytta till Berlin.

Tyskan funkar bra, och why not ?

Har gjort en liten trudilutt som heter Berlin.

Här kan du lyssna på den:

Redigerat av spaceman
Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Ljudet med sample n hold på filtret jobbar mot resten av arret tycker jag.

Postat
Funderar allvarligt på att flytta till Berlin.

Tyskan funkar bra, och why not ?

Varför inte? När såg du senast en snygg tysk brud i verkligheten? Heidi Klum på posters räknas inte.

They're hideous. 🥰

Postat
Varför inte? När såg du senast en snygg tysk brud i verkligheten? Heidi Klum på posters räknas inte.

They're hideous. 🙂

Haha, jag och min kompis slogs av precis samma tanke när vi var i Köln och Bonn och vi hittade faktiskt två under de fyra dagar vi var där... I Berlin var det dock bättre!

Jättetrevlig stad så kör på!

Postat

They're hideous. 😉

+1

Kommer till samma slutsats efter varje utlandsresa. Det måste vara vikingarna som snott med sig den bästa brudgenpoolen till sverige från hela världen.

Undergroundmässigt är Berlin ute. Nu är det i Milano det händer, säger ordet på gatan.

Postat (redigerat)

Vilken diskussion det blev här då ang hur tyska brudar ser ut... 😉

Redigerat av spaceman

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.