PeymanLive Postat 24 december 2009 Postat 24 december 2009 Tja đ Jag har jobbat pĂ„ en album nu i 4 Ă„r . lĂ„tarna Ă€r klara. dem lĂ„ter ganska bra som demo. men det behövs mycket mer . Jag Ă€r sjĂ€lv en producent , men Ă€r mer som en lĂ„t skrivare o sĂ„ngare. Jag Behöver nĂ„n som Ă€r bĂ€ttre som kan mixa o göra en finaltuch pĂ„ lĂ„tarna. Jag tĂ€nker göra video o slĂ€ppa ut nĂ„gra lĂ„tar. Om du Ă€r intresserad sĂ„ kan du höra av dig đ Om det Ă€r sĂ„ att du tar betalt sĂ„ kan jag tĂ€nka mig betala en liten summa. Om du bor i nĂ€rheten av Stockholm sĂ„ Ă€r det ett plus , vĂ„gar inte skicka lĂ„tarna hit dĂ„ ditt . Men om du Ă€r seriös och kan hjĂ€lpa mig sĂ„ kan jag skicka en demo pĂ„ nĂ„n lĂ„t . LĂ„tarna Ă€r house pop , vet inte vad jag ska kalla dem đ Ă€r lite ny stil som jag hĂ„ller pĂ„ med. hör av dig đł
Top Floor Studios Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Tja đ Jag har jobbat pĂ„ en album nu i 4 Ă„r . lĂ„tarna Ă€r klara. dem lĂ„ter ganska bra som demo. men det behövs mycket mer . Jag Ă€r sjĂ€lv en producent , men Ă€r mer som en lĂ„t skrivare o sĂ„ngare. Jag Behöver nĂ„n som Ă€r bĂ€ttre som kan mixa o göra en finaltuch pĂ„ lĂ„tarna. Jag tĂ€nker göra video o slĂ€ppa ut nĂ„gra lĂ„tar. Om du Ă€r intresserad sĂ„ kan du höra av dig đ Om det Ă€r sĂ„ att du tar betalt sĂ„ kan jag tĂ€nka mig betala en liten summa. Om du bor i nĂ€rheten av Stockholm sĂ„ Ă€r det ett plus , vĂ„gar inte skicka lĂ„tarna hit dĂ„ ditt . Men om du Ă€r seriös och kan hjĂ€lpa mig sĂ„ kan jag skicka en demo pĂ„ nĂ„n lĂ„t . LĂ„tarna Ă€r house pop , vet inte vad jag ska kalla dem đ Ă€r lite ny stil som jag hĂ„ller pĂ„ med. hör av dig đź Skicka ett mail till jakob@topfloorstudios.se om du Ă€r intresserad av samarbete. Vi hĂ„ller till i Göteborg, men jag ser inte det som ett hinder.
ErikP120 Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 (redigerat) Erik@demomix.se om du Àr intresserad av samarbete i skÄne! Blir kanske lite lÄngt söderut för dig, men studio finns. Redigerat 4 januari 2010 av ErikP120
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.