PeymanLive Postat 24 december 2009 Postat 24 december 2009 Tja 😛 Jag har jobbat på en album nu i 4 år . låtarna är klara. dem låter ganska bra som demo. men det behövs mycket mer . Jag är själv en producent , men är mer som en låt skrivare o sångare. Jag Behöver nån som är bättre som kan mixa o göra en finaltuch på låtarna. Jag tänker göra video o släppa ut några låtar. Om du är intresserad så kan du höra av dig 🙂 Om det är så att du tar betalt så kan jag tänka mig betala en liten summa. Om du bor i närheten av Stockholm så är det ett plus , vågar inte skicka låtarna hit då ditt . Men om du är seriös och kan hjälpa mig så kan jag skicka en demo på nån låt . Låtarna är house pop , vet inte vad jag ska kalla dem 😄 är lite ny stil som jag håller på med. hör av dig 😳
Top Floor Studios Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 Tja 😎 Jag har jobbat på en album nu i 4 år . låtarna är klara. dem låter ganska bra som demo. men det behövs mycket mer . Jag är själv en producent , men är mer som en låt skrivare o sångare. Jag Behöver nån som är bättre som kan mixa o göra en finaltuch på låtarna. Jag tänker göra video o släppa ut några låtar. Om du är intresserad så kan du höra av dig 😄 Om det är så att du tar betalt så kan jag tänka mig betala en liten summa. Om du bor i närheten av Stockholm så är det ett plus , vågar inte skicka låtarna hit då ditt . Men om du är seriös och kan hjälpa mig så kan jag skicka en demo på nån låt . Låtarna är house pop , vet inte vad jag ska kalla dem 😎 är lite ny stil som jag håller på med. hör av dig 😮 Skicka ett mail till jakob@topfloorstudios.se om du är intresserad av samarbete. Vi håller till i Göteborg, men jag ser inte det som ett hinder.
ErikP120 Postat 4 januari 2010 Postat 4 januari 2010 (redigerat) Erik@demomix.se om du är intresserad av samarbete i skåne! Blir kanske lite långt söderut för dig, men studio finns. Redigerat 4 januari 2010 av ErikP120
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.