Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej!

Jag har beställt en RÖDE NT1-A nu inkl. Pop Shield och nu tänkte jag beställa ett miccstativ.

Jag undrar bara hur monteringen går till, är det bara att skruva på Miccen ( Som sitter i Shockmounten) och Pop shielden direkt längst fram på bommen på micstativet eller?

På denna bilden http://www.abesofmaine.com/abeimg/rodepopshield.jpg ser det ut som pop shielden sitter lite nedanför på en egen "stång".

Min fråga är alltså indirekt om jag kan köpa vilket ställ som helst med bom (behöver det vara något speciellt?) och utan problem montera röden på denna? och hur monterar man?

Väldigt tacksam för svar då jag vill beställa stället så fort som möjligt!

MVH

/bw

Redigerat av Beeswax
Annons
Postat

Du kan använda vilket mikstativ som helst.

Du sätter puffskyddet strax under själva mikhållaren och böjer till det så det passar!

Postat
  engson sa:
Du kan använda vilket mikstativ som helst.

Du sätter puffskyddet strax under själva mikhållaren och böjer till det så det passar!

Okej tack så mycket

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.