OLA GBG Postat 3 januari 2005 Postat 3 januari 2005 Hej, min pdf-guide har fallit bort i uppgraderingen đ Hur fĂ„r jag min fina autopanorering att följa med nĂ€r jag bouncar?? Funkar ju fint pĂ„ plug-ins men inte pĂ„ panorering alltsĂ„. /ola
Tormentor Postat 3 januari 2005 Postat 3 januari 2005 Till 6.4 antar jag? har hĂ€nt fler.. FörstĂ„r inte riktigt.. Hör du panoreringen i realtid men inte nĂ€r du bouncar? Ăr du i read mode?
OLA GBG Postat 4 januari 2005 TrÄdstartare Postat 4 januari 2005 Japp Àr i read-mode, och nu funkar det tror jag, men det blir skitkonstig latency ibland ocksÄ med panoreringen trots att nÀstan ingen cpu kÀkas upp. Hur ska man ta tag i ny 6.4 pdf guide dÄ?? tack tack / ola
bergis Postat 4 januari 2005 Postat 4 januari 2005 pröva att ta original cd du har och installera, MEN kryssa bort allt utom dokumentation( sÄ du bara "installerar dokumenten". Funkade för mig.. Tror ocksÄ alla pdf filer ligger i en egen mapp pÄ skivan. Kolla dÀr ocksÄ och kopiera för hand till mappen dokumentation i programmappen om du kör pc)!! Lycka till med panoreringen.,
aolsson Postat 4 januari 2005 Postat 4 januari 2005 Hur ska man ta tag i ny 6.4 pdf guide dÄ?? PDF manualer....
aolsson Postat 6 januari 2005 Postat 6 januari 2005 Har du uppdaterat till sista CS version (CS9)? URL..
OLA GBG Postat 6 januari 2005 TrÄdstartare Postat 6 januari 2005 Nej hade ingen aning om att detta existerade, tackar tackar, hittar iofs bara 6.7cs4 /ola
Mingus Postat 6 januari 2005 Postat 6 januari 2005 Har du uppdaterat till sista CS version (CS9)?URL.. Rekommenderar du att man uppgraderar till senaste CS Àven om main nte har vÄgat installera SP2?
aolsson Postat 6 januari 2005 Postat 6 januari 2005 Nej hade ingen aning om att detta existerade, tackar tackar, hittar iofs bara 6.7cs4/ola Tittade pÄ din signatur och sÄg at du hade 6.4... dÄ e de CS9 som gÀller.. För 6.7 Àr det CS4 som gÀller för nÀrvarande.. för Win/LE alltsÄ..
aolsson Postat 6 januari 2005 Postat 6 januari 2005 Har du uppdaterat till sista CS version (CS9)?URL.. Rekommenderar du att man uppgraderar till senaste CS Àven om main nte har vÄgat installera SP2? 6.7 krÀver SP1 eller SP2.. sÄ dÄ borde fungera med senaste CS och SP1 vare sig det gÀller 6.4 eller 6.7..
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.