johahl Postat 3 januari 2005 Postat 3 januari 2005 Är det någon som vet hur man gör det? Så att dom tas bort automatiskt om man inte använder just den inspelning. / John
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 3 januari 2005 Postat 3 januari 2005 "empty trash" emellanåt men det kan vara farligt.
Lundin Postat 5 januari 2005 Postat 5 januari 2005 Tas bort automatiskt vet jag inte hur önskvärt det är? ..tänk dig att du gjort en suuuuperfin sångtagning..rätt va det är säger Cubase: ..Jahapp..den HÄR tar vi bort..höhöhö..tjoff...borta.... men jag förmodar att det är funktionen Remove unused files du menar? Då tar cubase bort alla audiofiler som ligger i poolen men inte används i projektet. för att vara på den säkra sidan skulle jag först bounce'a ner alla parter i projektet och sedan använda Remove Unused Files
punkrockdude Postat 5 januari 2005 Postat 5 januari 2005 Skulle vara bra ifall du nämner vilket inspelningsprogram du använder.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.