hammagrella Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Apropå banners, MusicGene, på din nya banner ser det ut som du heter MusicGert, ska det vara så? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Apropå banners, MusicGene, på din nya banner ser det ut som du heter MusicGert, ska det vara så? laugh.gif 😱 Jag som försökte vara lite spejsig och göra en technobanner som irriterande lägger sig vid varenda inlägg. Men MusicGert låter bara töntigt. Kanske blir tvungen att omrevidera. Tack för synpunkten! (Nästa gång blir det kanske MusicStjärt, MusicGnome, MusicGreta eller MusicGoon) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Ärligt talat stör jag mig på alla medlemmars banners. Oldsberg! Inför nån maxstorlek åtminstånde. Snacka om störande reklam! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 roffeboy det hela började som ironi från min sida, när jag just gjorde reklam för reklamsabotage. Det finns vissa reklamer som man självklart kan acceptera, men det hela går till överdrift och du överreagerar verkligen. Skärp till dig nu! Ingen fara Brownie! 🙂 Jag har inte ens höjt rösten än så jag har bara reagerat ÖVER ditt inlägg, inte ÖVERreagerat. Missade förmodligen den subtila ironin i länken. Hursom, jag lägger ner. /® Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Hade inte ens märkt att det var nån reklam innan jag hittade den här tråden... Tycker iofs att det verkar vara nåt lurt med reklamen eftersom det bara står annons och en liten trekant längst ute till höger och sedan inget att klicka på... 🙂 Så det kanske helt enkelt inte är nån reklam uppe nu, och jag bara pratar i nattmössan....? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Ingen annons där längre. Var tidigare. Kommer väl upp nån ny när någon har betalat för den platsen. (antar att det är tidsbegränsat, säg en vecka eller något) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 😕😱 Jaja.... Men, hmmm... Det ser ju olika ut däruppe från jobbet och hemifrån... Kör IE hemma och där är det en bild på en plattskärm alldeles bredvid "Studio forum"-loggan, här i Mozilla är det inte nån skärm utan istället nåt konstigt "skuggspel"... Inte nåt att bråka om direkt, men men blir ju lite nyfiken på varför. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 januari 2005 Dela Postat 10 januari 2005 Testa att uppdatera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.