tanum (oregistrerad) Postat 3 januari 2005 Postat 3 januari 2005 Håller på att bli galen. Har stängt av funktionen att Logic Express 7 ska skapa backupfiler. Det gör den i alla fall. Men det största problemet är att jag ofta kan öppna låtarna och spela via Transport-knapparna, men det öppnar sig inget fönster för att fortsätta jobba med låten. Och de flesta menyer är nedtonade... Kan nån hjälpa mig?
chrisB Postat 3 januari 2005 Postat 3 januari 2005 Låter som om det inte är rätt installerad, kanske en om-installation . . . ? Vad händer när du öppnar demolåten?
tanum (oregistrerad) Postat 3 januari 2005 Postat 3 januari 2005 Det skapas hela tiden nya .bak och .lso filer. För det mesta går det fint att öppna låtarna. Men ibland öppnas låten utan huvudfönstret. Låten går att spela med Play-knappen men det går inte att jobba med låten pga att inget fönster öppnar sig. Jag ser alltså inte spåren. Och de flesta menyerna är nedtonade så jag kan inte öppna något nytt fönster...
Viktor Postat 3 januari 2005 Postat 3 januari 2005 om du inte kan öppna ett nytt Arrangefönster i menyn, så är det nåt som är väldigt fel.
chrisB Postat 3 januari 2005 Postat 3 januari 2005 Har du reparerat behörigheterna? Repair permissions. Släng pref filen. Gör det först sen är det nog enklast är att installera om programmet.
tanum (oregistrerad) Postat 5 januari 2005 Postat 5 januari 2005 Det har löst sig. Det var så enkelt som Äpple+1 (mac). Detta funkade trots att Fönster-menyn var nedtonad och så även Äpple+1-valet i menyn. Så var det löst...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.