Mattis023 Postat 20 december 2009 Postat 20 december 2009 Hallå alla glada rockers och punkare där ute! Har en färdig låt som jag skulle vilja prova att lägga sång på bara för skoj skull. Låtens stil är ganska rak och enkel punkrock. Det jag hade i åtanke var då samarbete över nätet. (Gratis) inte mot någon betalning. Så om någon duktig låtskrivare med rätt sorts röst skulle vilja hjälpa mig vore jag tacksam. Vid intresse hör av er så kan vi diskutera mera.
sixties Postat 20 december 2009 Postat 20 december 2009 nät låten är klar kan du skicka in den till punkfestivalen!: studios punkfestival
Greffwe Postat 21 december 2009 Postat 21 december 2009 Vad menar du när du skriver punkrock? typ fyrtaktspunk? Svenska eller engelska?
Mattis023 Postat 22 december 2009 Trådstartare Postat 22 december 2009 Fyrtakts punk ja.. Engelska ja!!
jorgenbroms Postat 6 januari 2010 Postat 6 januari 2010 Tjenare! Skulle vara kul att höra låten, men frågan är vilken slags punkröst du är ute efter? Jag skulle kunna tänka mig att lägga sång. Jaja, du får väl lyssna på hur jag låter på http://www.myspace.com/baditudes och se om det kan vara något att ha. Det är även jag som skrivit alla bandets låtar. OBS! Att jag är en punkgubbe på 43 år...:-)
jorgenbroms Postat 11 januari 2010 Postat 11 januari 2010 Hallå alla glada rockers och punkare där ute! Har en färdig låt som jag skulle vilja prova att lägga sång på bara för skoj skull.Låtens stil är ganska rak och enkel punkrock. Det jag hade i åtanke var då samarbete över nätet. (Gratis) inte mot någon betalning. Så om någon duktig låtskrivare med rätt sorts röst skulle vilja hjälpa mig vore jag tacksam. Vid intresse hör av er så kan vi diskutera mera. Hej! Maila den till jorgen.broms@ekuriren.se som en mp3. Då kan jag köra den i Garageband, lägga på sång och bara lägga upp sångfilerna för sig som exempelvis wav (eller vad som passar dig) på en server där du kan hämta hem dem till ditt program och mixa och fixa hur du vill...:-)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.