Jump to content
Annons

Steinberg vst the grand på laptop 1,5 gb ram 2,0ghz processore

Recommended Posts

BJORNANDERSSON (oregistrerad)
Postat

Hej

Jag undrar om min dator pallar køra cubase, lite pluggar på det, sen trumprogram och steinberg vst the grand

Min daor ær en laptop och har 1,5gb ram och 2,0ghz prosessor.

Finns det n¨ågra schyssta pianopluggar som liknar steinberg? någon gratisplugg man kan ladda ner kanske som ær ok att børja med..nbilligare førslag mottages också..

Annons
Postat

Det borde den väl göra ja. Antar att du har dubbelkärnig processor? Sedan hänger det ju på OS och hur du har konfigurerat allt.

Det går alltid att tweaka vista och XP för musikhantering, men du har kanske en mac?

BJORNANDERSSON (oregistrerad)
Postat

jag har en pc...vet inte om där är dubbelkärnig proseccor..men hur tweakar jag o vad innebär det?

Postat
Finns det n¨ågra schyssta pianopluggar som liknar steinberg? någon gratisplugg man kan ladda ner kanske som ær ok att børja med..nbilligare førslag mottages också..

Måste, trots att det inte är gratis, slå ett slag för Ivory.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.