Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena!

Nu är det så att jag känner att det är dags att försöka hitta en bra producent som kan prodda våra beats (Dms & Sandro).

Vi är två unga killar på 15 år som tar musiken väldigt seriöst och vi ska göra allt vi kan för att komma någon vart!

Det spelar ingen roll om du aldrig proddat hiphop förut.. Om du känner att du verkligen vill det så kommer du säkert lära dig med tiden!

Så alla som är sugna är välkomna att skriva i tråden eller skicka ett PM 😄

Dock vill jag helst att du ska ha jobbat med musik i några år och helst ska du kunna ditt program nästan utantill 😆

Våran grupp "sjunde porten" kommer t.ex snart ha en låt uppe på spotify och itunes..

Vi är VÄLDIGT seriösa så vi är inte ute efter något oseriöst sammarbete utan vi lägger 110% kraft på detta project för att kunna sprida våran musik runt om i landet.

Du kan lyssna på våran musik på: www.myspace.com/sjundeporten

Ett plus är om du bor i stockholm men det är absolut inget måste 🙂

Kom igen nu, visa lite intresse! Nu tar vi över musikbranschen 😄

Mvh Douglas "Dms" Lindqvist

Annons
Postat

Ey mannen, är inte producent eller något, är själv rappare och ville bara säg att er låt "Så Vi Gör Det" är ganska fet 😆

Hamnade i lite trubbel med aina för en av mina disslåtar så jag lägger inte upp några låtar alls på ett tag, fast när jag gör det så titta gärna förbi 😆

• 9 månader senare...
Postat

TJO!

Diggar era låtar på myspace fullt ut.. Beatsen ni kör på är utav min smak...

Jag är 23 år..bor i gamla stan i sthlm.. hållt på med musik i 7 månader nu och har meckat ca 15 beats sen dess..

Siktar framför allt inom en Dj karriär men brinner för att prodda..

Har en hemmastudio men "jobbar" även en del i en fet studio här i gamla stan... Vi borde ses o snacka vidare! tror att ett samarbete mellan oss kan bli grymt..

checka in senaste beatet ja gjort...http://www.youtube.com/watch?v=fjVx7Bnq1mw

Holla back!

/Emil

Postat

haha shieeeet va den här tråden är gammal!

tracksen som ligger på www.myspace.com/sjundeporten/www.myspace.com/mainstarone (samma) är endast jag, sjunde porten gruppen är slut sen långt tillbaka! Nu satsar jag solo 😉 Men är fortfarande intresserad av proddare, även en dj i sthlms området är intressant!

Har du youtube?

www.youtube.com/TheRealMainstar

Lyssna & PRENUMERERA! 🙂

Peace

/Mainstar

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.