Linus Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 (redigerat) Läs sista stycket Jag börjar misstänka att Pier måste ha drivit med Expressen för att se hur stor koll de har... Redigerat 2 januari 2005 av vectro
VacUm Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 Vore ju kul o höra när han börjar chopsa på livespelningarna . .hoho
Bumpy Rhodes Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 Han spelar faktiskt saxofon. Bara för att dom gör skitmusik behöver det inte betyda att dom är skitmusiker. Da Buzz är verkligen duktiga, hörde ett impromptu-stycke på ZTV någon gång då dom verkligen imponerade. Problemet är kanske att utrymmet för musikalitet är noll i deras radio-pop-genre.
Linus Postat 2 januari 2005 Trådstartare Postat 2 januari 2005 Han spelar faktiskt saxofon. Bara för att dom gör skitmusik behöver det inte betyda att dom är skitmusiker. Da Buzz är verkligen duktiga, hörde ett impromptu-stycke på ZTV någon gång då dom verkligen imponerade. Problemet är kanske att utrymmet för musikalitet är noll i deras radio-pop-genre. Jaså, han spelar saxofon? Okej... Jo, multi-instrumentalister finns det gott om i världen. "Skitmusik"? "musikalitet är noll"? Bäst jag förtydligar att poängen med min tråd inte var att såga Da Buzz. Tvärtom! Jag har ju tom. deras 2:a album 😄 Däremot (!) har jag aldrig hört en saxofon i Da Buzz musik.
D Vibe Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 De kanske använder en synthsax? 😛 .. Inget ont om pojkarna och flickan i Da Buzz, men de är verkligen dansband med TR909. /Daniel
jonasekman Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 Hörde dem live i somras MED saxofon på nån låt.
VacUm Postat 3 januari 2005 Postat 3 januari 2005 (redigerat) Hörde dem live i somras MED saxofon på nån låt. Säkert?? 🙂 Hur blev det då?? Va han bra? Redigerat 3 januari 2005 av VacUm
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.