precisionsound (oregistrerad) Postat 15 december 2009 Postat 15 december 2009 Hej! Här kommer ett litet "SampleSet" från oss allla till er alla. Peruvian Ocarina! www.precisionsound.net God Jul! Mvh The Precisionsound Team
desvaenger Postat 15 december 2009 Postat 15 december 2009 Tack så mycket. Jag ska testa och se om det är något jag gillar. 😏
Rabieshund Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 Schysst! Såg på Northern Sounds att ni gav bort lite bjällror också. Fint.
precisionsound (oregistrerad) Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 Gjorde vi de? Mer än vad jag vet... Kan du ha misstagit dig tro? Sampletekk har bjällror i år, vi har "lergökar" ;P Mvh Lars
Björn Olsberg Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 Hej Lars, det var längesedan. Tack för samplingarna!
Rabieshund Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 Gjorde vi de?Mer än vad jag vet... Kan du ha misstagit dig tro? Sampletekk har bjällror i år, vi har "lergökar" ;P Mvh Lars Haha oj då blandade jag ihop er! Var nog bara pga att ni båda är svenska. 😆 Ska ta ner denna och testa senare!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.