Jump to content
Annons

Jag vill göra punkrock!

evilrocker

Recommended Posts

Annons

bra sång, proffsig mix det låter skiva.

tänkte dra igång den årliga studio punkfestivalen snart så får du vara med och göra en punk låt!

Dela på andra sajter

Fan jag vill göra punkrock å spela i band men håller på med pop?! Why?

Finns det nån vinning i att göra sorglig pop som enmansband? Får man några gig? 😏

Känner igen det där. Jag håller oxå på med mitt j-a enmansskit live, alla tycker den dyngan är så bra. Jag som tycker all musik utan en riktig och rolig trummis samt en elbasist med pondus är totalt ointressant hittepå skit. Ändå sitter jag på små lortiga skitställen med mina bakgrunder och sjunger låtar jag hatar som pesten. Det är fruktansvärt egentligen.

Portor och datorer är ju rena rama musikdödarna egentligen, man ska ju för fan vara ett gäng som spelar tillsammans, allt annat är bara skit, speciellt den skit jag gör ensam.

Din poplåt var fin, hittade bara ett fel, det hade passat mkt bättre med telecaster.

Hehe.

Dela på andra sajter

Tackar 🙂 Jaa fan va kul, när drar det igång?

bra sång, proffsig mix det låter skiva.

tänkte dra igång den årliga studio punkfestivalen snart så får du vara med och göra en punk låt!

Näjee rätt gitarr e det!!!

Känner igen det där. Jag håller oxå på med mitt j-a enmansskit live, alla tycker den dyngan är så bra. Jag som tycker all musik utan en riktig och rolig trummis samt en elbasist med pondus är totalt ointressant hittepå skit. Ändå sitter jag på små lortiga skitställen med mina bakgrunder och sjunger låtar jag hatar som pesten. Det är fruktansvärt egentligen.

Portor och datorer är ju rena rama musikdödarna egentligen, man ska ju för fan vara ett gäng som spelar tillsammans, allt annat är bara skit, speciellt den skit jag gör ensam.

Din poplåt var fin, hittade bara ett fel, det hade passat mkt bättre med telecaster.

Hehe.

Dela på andra sajter

Finns det nån vinning i att göra sorglig pop som enmansband? Får man några gig? 😆

Nu har jag gjort en ny popsnutt! Jag veet sången är hög men bara för att jag gillar min egna sång så mycket 😆

Evilpoper?

Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

Finns det nån vinning i att göra sorglig pop som enmansband? Får man några gig? 🥰

Nu har jag gjort en ny popsnutt! Jag veet sången är hög men bara för att jag gillar min egna sång så mycket 😉

Influerad av...

🥰
Dela på andra sajter

Där var den låten ja, jag visste att det fanns en kort snutt som var likt något annat men

kom inte på vad det var. Bandet har jag aldrig iofs hört talas om hehe, men är det dom som gjort

den eller är det cover?

Influerad av...
😆
Dela på andra sajter

Där var den låten ja, jag visste att det fanns en kort snutt som var likt något annat men

kom inte på vad det var. Bandet har jag aldrig iofs hört talas om hehe, men är det dom som gjort

den eller är det cover?

Deras låt, spelades alldeles för många gånger på radio för ett par år sedan... Kanske där du hört? 🙂

Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.