Ken Kängström Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 (redigerat) Finns något sånt program? Går det att göra så? Det blir för mycket jobb att bränna ner allt material på CD och installera om pga att jag har jobb i datorn som ska vara klart snart. Vill därför inte ha något strul. Help me please =). Redigerat 2 januari 2005 av addic59
hackeman Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 Förmodar du menar hårddisken, inte floppyn? 🙂 Jag har aldrig gjort på det hållet, bara andra hållet (mörga ihopa små partitioner till en stor)... men Partition Magic brukar klara det mesta..
Ken Kängström Postat 2 januari 2005 Trådstartare Postat 2 januari 2005 (redigerat) hoppsan. Ska ändras =). Alltis trott att Floppy Drive betydde det haha. Jag och datorer 🙂 . Är programmet gratis eller kostar den massor? Edir: Såg nu att du hade länkat =) //tackar Redigerat 2 januari 2005 av addic59
hackeman Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 hoppsan. Ska ändras =). Alltis trott att Floppy Drive betydde det haha. Floppyn är den du stoppar 3½" (eller tidigare 5¼") disketter i... 🙂
Ken Kängström Postat 2 januari 2005 Trådstartare Postat 2 januari 2005 aaaaah just det =). Nu ringde det en klocka 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.