debatt Postat 15 december 2009 Postat 15 december 2009 Hellu! När är rean i samband med helgerna, på Musikbörsen? Kanske att även 4Sound kör något liknande? Jag minns att Musikbörsen hade en bra nedsättning på vissa priser efter jul nån gång för 2-3 år sedan. Tänkte att de kanske kör det varje år? Nån som vet? Minns att en del Gibson var nedsatta sisådär 30%. Även digitala portastudios, mixers och mikar hade bra priser då samt en del akustiska gitarrer. När är Mellandagsrean för musikaffärerna alltså? Är det strax efter Nyår, om 3 veckor alltså? 😄
DieHard (oregistrerad) Postat 15 december 2009 Postat 15 december 2009 Inte en aning. Inget som framgår på hemsidan men det lär väl i såna fall stå någon vecka innan.
Guitar Nilsson Postat 15 december 2009 Postat 15 december 2009 Jag ska dit i morrn, ska försöka lura ur dem reatiden om jag kommer ihåg. På de där reorna har de ofta helt sjuka priser som ing tyska eller UK nät-choppar kan matcha.
debatt Postat 15 december 2009 Trådstartare Postat 15 december 2009 Jag ska dit i morrn, ska försöka lura ur dem reatiden om jag kommer ihåg. På de där reorna har de ofta helt sjuka priser som ing tyska eller UK nät-choppar kan matcha. Kan va. Lycka te!
Guitar Nilsson Postat 15 december 2009 Postat 15 december 2009 Kan va. Lycka te! En fyrkanals hörlursförstärkare till nästan gratis vore kuckelimuck!
soulistic Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 Låter bra, skulle va kul om man hitta en julklapp till sig själv dåra
DieHard (oregistrerad) Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 Låter bra, skulle va kul om man hitta en julklapp till sig själv dåra Du menar väl en i efterskott? Det lär knappast ske nu innan jul i alla fall.
godhead Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 Musikaffärer har mycket sällan "mellandagsrea" i samband med jul och nyår. De brukar köra rea i februari/mars nån gång istället. Säger detta eftersom jag är f d musikaffärsjobbare och vill hävda att jag har koll. 😄
debatt Postat 16 december 2009 Trådstartare Postat 16 december 2009 Musikaffärer har mycket sällan "mellandagsrea" i samband med jul och nyår. De brukar köra rea i februari/mars nån gång istället. Säger detta eftersom jag är f d musikaffärsjobbare och vill hävda att jag har koll. 😳 M-hm, vad bra. Tack för infon!
alex30free (oregistrerad) Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 Är det inte efter NAMM, när nya produkter har visats och kommer ut på marknaden att man vill minska lagern eller få ut en viss modell!?=!?
DieHard (oregistrerad) Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 Tja det kanske hänger ihop. Inte tänkt på det tidigare men det får ju godhead svara på som jobbat i butik.
soulistic Postat 16 december 2009 Postat 16 december 2009 (redigerat) Du menar väl en i efterskott? Det lär knappast ske nu innan jul i alla fall. Före/efter jul spelar ingen roll, firar ändå inte jul. Tror säkert det blir en feb/mars rea som sist. Redigerat 16 december 2009 av soulistic
Fertan Postat 23 december 2009 Postat 23 december 2009 Fick mail från MB för ett litet tag sedan nu och kom och tänka på den här tråden. "Vi vill tacka alla våra kunder för ett fantastiskt 2009 God Jul och Gott Nytt År Väl mött på annandag Jul då vi rear ut udda varor inför det nya året Se www.musikborsen.se för detaljerade öppettider i din butik"
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.