pirayan Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Nån som kan erbjuda sej att hjälpa mej att spela in i din eller nåns studio?! tack på förhand 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Vad ska spelas in? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Nån som kan erbjuda sej att hjälpa mej att spela in i din eller nåns studio?! tack på förhand 😉 Kan även vara aktuellt att tala om var du bor och vart du kan ta dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pirayan Postat 2 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2005 Jag bor i sthlm och kan röra mej överallt i sthlm =) Behöver kunna spela in lite låtar då och då. Rappar för det mesta. Så spela in Rap låtar vill jag spela in. 😉🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Jag bor i sthlm och kan röra mej överallt i sthlm =) Behöver kunna spela in lite låtar då och då. Rappar för det mesta. Så spela in Rap låtar vill jag spela in. 🙂🙂 Då kommer nästa fråga: har du färdig musik och behöver bara spela in vocals eller ska du skapa musiken också? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pirayan Postat 2 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 2 januari 2005 Jag har färdiga Texter och beats.. så allt e klart.. förutom att kunna få spela in musike 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.