Arsenik Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 Hej. Jag undrar vad man behöver för hårdvara i en studio, borsett från instrument. Allt jag vill kunna göra i min studio är spela in några kanaler på ett dat-band. ha re, gott nytt år
Arsenik Postat 3 januari 2005 Trådstartare Postat 3 januari 2005 hmmm dum fråga kanske. Det jag undrar är om man typ kan koppla mixerbordet direkt till bandaren eller om mer behövs. 🙂 Fan, kan ingenting sånt här, kan bara spela. Vore schysst om jag kunde få lite grundlära i studieteknik 🙂. Ha ré Ät mig inte!
Claes Holmerup Postat 3 januari 2005 Postat 3 januari 2005 Visst kan du koppla mixern direkt till bandspelaren. 🙂
Linus Postat 3 januari 2005 Postat 3 januari 2005 Vad har du för grejer just nu? Mikrofon, mixerbord och DAT-spelare? Då är det mikrofonen in i mixerbordet. Mixerbordet har säkert en Tape Out som du kopplar till bandaren. Använder du inte datorn? 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.