Ollart Postat 13 december 2009 Postat 13 december 2009 (redigerat) Hej. Nu söker jag medlemmar till nystartat band. Jag själv är låtskrivare, sångare och gitarrist. Du ska vara musikaliskt begåvad och ha ett stort driv och engagemang. Utrustad replokal finns i Sundbyberg. Skicka ett PM med länk till mig, eller ring mig på 073 635 87 20. Mvh Oliver Redigerat 13 december 2009 av Ollart
stratsvante Postat 13 december 2009 Postat 13 december 2009 Vad äre för ålder som söks samt vilka influenser?
Ollart Postat 13 december 2009 Trådstartare Postat 13 december 2009 Vad äre för ålder som söks samt vilka influenser? Jag är 20 år, så det blir nånstans runt där för de andra medlemmarna också. Band som Fleet Foxes, Arcade Fire, Doves, Bob Hund.
stratsvante Postat 13 december 2009 Postat 13 december 2009 Jag kan vara intresserad, skulle jätte gärna vilja höra nån låt om du har nån. PMa mig om utveckling! Jag spelar bas förövrigt!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.