Hag Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 Jag skulle behöva en längre sladd till mina lurar, eftersom micbåset står i ena sidan av rummet och datorn i andra så behöver jag längre sladd. Finns det och köpa någon form av skarvsladd? Det är vanliga kontakter på hörlurarna.
Claes Holmerup Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 Du menar kanske en sådan här: http://www.fitzpatrick.se/database/index.h...tereo)_hane.htm ? 🙂
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 Hur långt kan man dra en sådan sladd med bibehållen signalstyrka? har flygeln på fel våning just nu. Funkar 30 M tele?
Hag Postat 2 januari 2005 Trådstartare Postat 2 januari 2005 Du menar kanske en sådan här: http://www.fitzpatrick.se/database/index.h...tereo)_hane.htm ? 🙂 Hej! Jajjemen, tack så mycket!
lavrell Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 Hur långt kan man dra en sådan sladd med bibehållen signalstyrka? har flygeln på fel våning just nu. Funkar 30 M tele? Vet inte om det där inlägget va menat som ett skämt men i annat fall så inhandla en hörlursförstärkare med balanserade ingångar (ger starkare signal) 🙂
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 nejdå, inget skämt. och så ska jag komma på ett sätt att line:a min B3:a som står i hönshuset. ska man ha en signalförstärkare var 30:e meter?
VacUm Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 Mikfrofonkabel går att dra låångt utan att det blir bekymmer. Samma borde gälla telekabel. Testa utan signalförstärkare först och se vad som händer...
MusicGene Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 clas i sjön har en förlängningssladdar till hörlurar
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 (redigerat) mikrofonkabel funkar inte, för mycket störningar från hönsen. äsch ok jag ska hålla keft. Redigerat 2 januari 2005 av maxmaxmax
Linus Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 och så ska jag komma på ett sätt att line:a min B3:a som står i hönshuset. står leslie i hundkojan? 😉
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.