Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Har haft Fruityloops Studio 9 hur länge som helst och det har funkat utmärkt men för nån dag sen så installerade jag dbpoweramp Music Convert. Nu när jag försöker exportera filer i FL Studio 9 så funkar det, men kan inte spela upp filen? Windows Media Player säger att det är fel på filen. Har provat andra program. Har också installerat om FL Studio, hjälper inte.

Har tagit bort dbpoweramp nu men problemet återstår. Antagligen så har wav och mp3 codecen förstörts. Vad gör jag?

EDIT: Filerna jag exporterar i Audacity funkar inte heller att spela upp, alltså är det WAV/MP3 encodern i system32 som kanske drabbats om det nu är där dem ligger. Någon som kan hjälpa mig? Hur återställer jag dem?

Redigerat av Taner
Annons
Postat

Något av en work around; ladda hem och installera Foobar, som enligt min åsikt är en bättre spelare än WMP. Du kan ju testa i alla fall för att se om problemet kvarstår.

http://www.foobar2000.org/

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.