Fredrix Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Kom på att jag fortfarande inte varit artig nog att presentera mig! Jag heter Fredric och pysslar oftast med den typ av musik som känns rätt för dagen, älskar att lära mig en massa nytt 🙁 Främst gillar jag pop ala fd. Cheiron-gänget (Max Martin, Jörgen Elofsson, Rami m.f) och det är väl nånstans där jag vill utvecklas främst. Jag spelar lite gitarr och piano på egenlärda kunskaper men bör absolut inte sättas framför ett trumset. Jag hoppas ni veteraner här kan lära mig en massa grejer, t.ex. nattvaktarn som ser möjligheterna i reason och inte begränsningarna 😄 Tyck gärna massa om det jag skriver och lägger upp på demo-sidan, är inte en person som tar illa upp utan använder feedbacken till att lära mig nåt nytt 🙁 Syns i Forumet! MVH /Fredric Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
One night in The Trance Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 hej hej, välkomna, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Välkome i i värmen! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Välkommen välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Välkommen hit ska du vara! 😄 Vet inte om jag kan ge dig så mkt hjälp när det gäller reason men om du skulle råka snubbla in i Cubase-träsket nån gång så hoppas jag att jag kanske ska kunna dela med mig av mina erfarenheter. 🙂 Mvh / Djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Välkommen! Jag säger samma sak som djonas fast byter Cubase mot Logic 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Hejsan =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herwhisper Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Hallå! Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Välkommen! Jag säger samma sak som djonas fast byter Cubase mot Logic 😉 byter till Orion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Tjingeling! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 (redigerat) Ahh härligt...trodde jag var den enda här som diggar i princip allt Cheiron spottat ur sig... soundmässigt 🙂 ..en av mina husdemoner är/var Dagge PoP Så Välkommen hit.... Redigerat 2 januari 2005 av demoniqus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rygge Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Välkommen!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredde Postat 2 januari 2005 Dela Postat 2 januari 2005 Välkommen ska du vara! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rapid Wanker Postat 3 januari 2005 Dela Postat 3 januari 2005 Hej och välkommen Fredric! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 3 januari 2005 Dela Postat 3 januari 2005 Absolut välkommen 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 6 januari 2005 Dela Postat 6 januari 2005 Välkom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 januari 2005 Dela Postat 6 januari 2005 Ahh härligt...trodde jag var den enda här som diggar i princip allt Cheiron spottat ur sig... soundmässigt 🙂 ..en av mina husdemoner är/var Dagge PoP Så Välkommen hit.... Jag gjorde en minnessida för honom när han gick bort... En kille som verkligen visste var han skulle skruva 😄 ...och välkommen Fredrix! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
börnen (oregistrerad) Postat 6 januari 2005 Dela Postat 6 januari 2005 Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jazzman Postat 6 januari 2005 Dela Postat 6 januari 2005 Välkommen hit 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Jag gjorde en minnessida för honom när han gick bort... En kille som verkligen visste var han skulle skruva 😉 ...och välkommen Fredrix! presajs.. har du någon länk eller är sidan nere..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 11 januari 2005 Dela Postat 11 januari 2005 Hoj och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.