Jump to content
Annons

Dags att presentera sig?

Fredrix

Recommended Posts

Kom på att jag fortfarande inte varit artig nog att presentera mig!

Jag heter Fredric och pysslar oftast med den typ av musik som känns rätt för dagen, älskar att lära mig en massa nytt 🙁

Främst gillar jag pop ala fd. Cheiron-gänget (Max Martin, Jörgen Elofsson, Rami m.f) och det är väl nånstans där jag vill utvecklas främst.

Jag spelar lite gitarr och piano på egenlärda kunskaper men bör absolut inte sättas framför ett trumset.

Jag hoppas ni veteraner här kan lära mig en massa grejer, t.ex. nattvaktarn som ser möjligheterna i reason och inte begränsningarna 😄

Tyck gärna massa om det jag skriver och lägger upp på demo-sidan, är inte en person som tar illa upp utan använder feedbacken till att lära mig nåt nytt 🙁

Syns i Forumet!

MVH /Fredric

Dela på andra sajter

Annons

Välkommen hit ska du vara! 😄

Vet inte om jag kan ge dig så mkt hjälp när det gäller reason men om du skulle råka snubbla in i Cubase-träsket nån gång så hoppas jag att jag kanske ska kunna dela med mig av mina erfarenheter. 🙂

Mvh / Djonas

Dela på andra sajter

Ahh härligt...trodde jag var den enda här som diggar i princip allt Cheiron spottat ur sig... soundmässigt 🙂 ..en av mina husdemoner är/var Dagge PoP

Så Välkommen hit....

Redigerat av demoniqus
Dela på andra sajter

Ahh härligt...trodde jag var den enda här som diggar i princip allt Cheiron spottat ur sig... soundmässigt 🙂 ..en av mina husdemoner är/var Dagge PoP

Så Välkommen hit....

Jag gjorde en minnessida för honom när han gick bort... En kille som verkligen visste var han skulle skruva 😄

...och välkommen Fredrix!

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.