dbd Postat 1 januari 2005 Postat 1 januari 2005 http://www.clavia.se/G2/demo/index.htm Clavia har slängt upp en begränsad demo för PC, av Nord Modular G2, där man inte behöver hårdvaran. Varning utfärdas dock till synthfolket som inte redan har en Nord Modular; detta ger sanslöst habegär! 🙂
dbd Postat 1 januari 2005 Trådstartare Postat 1 januari 2005 Jag lovar att Clavia kommer sälja en hel del G2:or efter detta 🙂
Neko Postat 1 januari 2005 Postat 1 januari 2005 inte bra för min magra kassa... känner det på mig... 🙂
D Vibe Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 inte bra för min magra kassa... känner det på mig... 😄 🙁 .. samma här du! 🙁
slaptap Postat 5 januari 2005 Postat 5 januari 2005 ...installerade och öppnade demo. Klickade på "run" och CPU-load visade 147%. Det lät ingenting...nog för häftigt för en kåmpack 600MHz:are... 🙂 ...*Kåmpacker, suck*...
tomazopantera Postat 6 januari 2005 Postat 6 januari 2005 Hur låter den ? Får man köpa-mani-paranojja på en gång?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.