Nyhetsroboten Postat 10 december 2009 Postat 10 december 2009 DTX-Multi 12 är namnet på en ny kombinerad slagplatta och trumljudsmodul från Yamaha. DTX-Multi 12 är utrustad med tolv mjukva slagplattor och har ett ljudbibliotek med fler än 1 200 akustiska och elektroniska ljud. Visa hela nyheten
hegobald Postat 10 december 2009 Postat 10 december 2009 Tillhörande film Fast personligen får jag 80-talsvibbar av den där mackapären 😲
D Vibe Postat 10 december 2009 Postat 10 december 2009 Tillhörande film Fast personligen får jag 80-talsvibbar av den där mackapären 😄 Bara ytterligare en orsak att gilla 😲
RoBERT Postat 14 december 2009 Postat 14 december 2009 synd att det ska kosta lika mkt som ett helt digitalt trumset bara.. 😎 Varför ska det kosta så himla mycket för några pads? Helt rubbat. Men jag vill ändå ha den!
Tilly Postat 14 december 2009 Postat 14 december 2009 Nice! Tycker den verkar intressant. Inte alls för stor och inte heller för liten.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.