mira (oregistrerad) Postat 1 januari 2005 Postat 1 januari 2005 Tjaba allihopa! Kallar mig själv för gitarrbyggare men är egentligen möbelsnickare. Så här är det: Utbildad möbel och finsnickare, jobbar som dekorsnickare och på fritiden sätter jag på mig gitarrbyggarkläderna. Har byggt ett par gitarrer och reparerat ett antal. Har hållit till På GMF-planket och nu hittat hit. 38 år bor i Sthlm. Spelat gitarr i 30 år. Hälsningar mira.
Jazzman Postat 1 januari 2005 Postat 1 januari 2005 Välkommen.. och som vanligt väntar vi på en demo med... en hemsnickrad gitarr kanske 🙂 ?
Neko Postat 1 januari 2005 Postat 1 januari 2005 (redigerat) Helhjärtat välkommen. EDIT: om man nu kan säga så. Redigerat 1 januari 2005 av Neko
martinm Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 Välkommen! Kul med nån som jobbar med musikens "grunder" /martinm
Lundin Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 Hej o Välkommen gitarrsnickare.. ..det är fajn inte det sämsta att kunna bygga en gitarr minsann... Släng upp några bilder så vi får skåda mästerverken vettja..
Rapid Wanker Postat 3 januari 2005 Postat 3 januari 2005 (redigerat) Välkommen mira! Som sagt, det blir aldrig för många gitarrister här 😛 Redigerat 3 januari 2005 av Rapid Wanker
mira (oregistrerad) Postat 4 januari 2005 Postat 4 januari 2005 Tackar allihopa! Jag ska göra mitt bästa ifrån mig.
hammagrella Postat 6 januari 2005 Postat 6 januari 2005 Jag har också gjort en gitarr en gång. I träslöjden. Av spånskiva och en kluven rundstav. Målade den röd och skrev PUNK på den. Jag antar att dina produktioner är en smula mer professionella 🙂 ! Otroligt välkommen hit!
Jazzman Postat 6 januari 2005 Postat 6 januari 2005 Jag har också gjort en gitarr en gång. I träslöjden. Av spånskiva och en kluven rundstav. Målade den röd och skrev PUNK på den. Jag antar att dina produktioner är en smula mer professionella 🙂 ! Otroligt välkommen hit! 😄 alltså typ.. en sån här?
hammagrella Postat 7 januari 2005 Postat 7 januari 2005 😏 alltså typ.. en sån här? Nästan precis en sån ja. Fast min var röd. 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.