Jump to content
Annons

Tja, jag är ny här

Recommended Posts

mira (oregistrerad)
Postat

Tjaba allihopa!

Kallar mig själv för gitarrbyggare men är egentligen möbelsnickare. Så här är det: Utbildad möbel och finsnickare, jobbar som dekorsnickare och på fritiden sätter jag på mig gitarrbyggarkläderna. Har byggt ett par gitarrer och reparerat ett antal.

Har hållit till På GMF-planket och nu hittat hit.

38 år bor i Sthlm.

Spelat gitarr i 30 år.

Hälsningar mira.

Annons
Postat (redigerat)

Helhjärtat välkommen.

EDIT: om man nu kan säga så.

Redigerat av Neko
Stinkey (oregistrerad)
Postat

Hej och välkommen!!

Postat

Hej o Välkommen gitarrsnickare.. ..det är fajn inte det sämsta att kunna bygga en gitarr minsann...

Släng upp några bilder så vi får skåda mästerverken vettja..

mira (oregistrerad)
Postat

Tackar allihopa!

Jag ska göra mitt bästa ifrån mig.

Postat

Jag har också gjort en gitarr en gång. I träslöjden. Av spånskiva och en kluven rundstav. Målade den röd och skrev PUNK på den. Jag antar att dina produktioner är en smula mer professionella 🙂 !

Otroligt välkommen hit!

Postat
Jag har också gjort en gitarr en gång. I träslöjden. Av spånskiva och en kluven rundstav. Målade den röd och skrev PUNK på den. Jag antar att dina produktioner är en smula mer professionella  🙂 !

Otroligt välkommen hit!

😄 alltså typ.. en sån här?

mira (oregistrerad)
Postat

Woah!!!!!!!

Vicken gura, Du är bäst.

börnen (oregistrerad)
Postat

Välkommen!!!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.