Viktor Postat 1 januari 2005 Postat 1 januari 2005 (redigerat) 90% har säkert redan sett den. Jag hade inte, jag garvade. Varsågoda. http://www.yttermera.se/pauze/studio/inte_...udtekniker.html EDIT: Kolla "Basöverträdelser" när ni ändå är på den sidan. Spelar man bas är det grymt kul, vet inte hur mycket böter jag kom upp i. ^^ Redigerat 1 januari 2005 av Viktor
D Vibe Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 "5. Är det cd-kvalitet på de här högtalarna?" LoL!
hackeman Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 Hähä.. "Allting ska vara högre än allt annat. " - påminner om första live-spelningarna i tidiga tonår när alla hela tiden höjde volymen på sina synthar mer och mer för att höra sig själv... 😉
lavrell Postat 2 januari 2005 Postat 2 januari 2005 hahahahahahaha! 😉🙂😄 har bara fått några av dom där frågorna när jag skött ljudet 😄
zeblar Postat 3 januari 2005 Postat 3 januari 2005 40. "Jag vill att det ska låta mer... gult, liksom." - den önskningen var ganska pricksäker 😛
Påsen Postat 3 januari 2005 Postat 3 januari 2005 Min favorit är: 39. De där spakarna på mixern stod helt huller om buller, men det fixade jag när du fikade. Jag har nämligen läst att det låter bäst med rak kurva! 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.