Impey Postat 1 januari 2005 Postat 1 januari 2005 väljer just nu mellan Sennheiser EH2200 AKG K171 STUDIO har sökt lite, men hittar väldigt lite om just dessa. någon som testat eller har någon av dessa, håller de bra? är det bra ljud, tillräckligt slutna?
zeblar Postat 1 januari 2005 Postat 1 januari 2005 (redigerat) Jag skulle välja AKG... Har har haft ett par sådan länge nu och är väldigt nöjd med dom. Ett neutrallt och bra ljud. Bekvämma och sköna att ha på sig hela dagen. Tål att rammla i golvet och sladden går att byta ut (iaf på mina K240). Fast å andra sidan vet jag inte ett skit om Sennheiser 😉 Redigerat 1 januari 2005 av zeblar
Barden Postat 1 januari 2005 Postat 1 januari 2005 (redigerat) Alltid sennheiser. Det är bra ljud i dem + att de flesta sennheiserna är designade för att sitta svin lätt och skönt på huvudet. Så många timmar i studion har du nog skönt med sennheiserna. Jag proddar i mina HD570 ( hifi lurar med studio kvalite ) de funkar alldeles strålande och är grymmt sköna, ljudet är fint också de kostade mig 999 (1200 egentligen). Fast å andra sidan vet jag inte ett skit om AKG 🙂 :) Redigerat 1 januari 2005 av Barden
lavrell Postat 1 januari 2005 Postat 1 januari 2005 Jag har eh2200 och är kalasnöjd! Absolut inga störiga färgningar i basen eller dylikt och oftast låter det skitbra i mina monitorer efter att ha mixat i lurarna 🙂 så mitt tips är eh2200. Om du får tag på dom dvs eftersom dom inte görs längre. Jag köpte mina direkt från Sennheisers kontor i sthlm
Barden Postat 1 januari 2005 Postat 1 januari 2005 De här lurarna har jag.. och de kan du hitta för under 1000.... och fungerar wonderbar
dbd Postat 1 januari 2005 Postat 1 januari 2005 (redigerat) Jag skulle nog också vilka rekommendera de lurarna jag har! Köp dem! Redigerat 1 januari 2005 av dbd
Claes Holmerup Postat 1 januari 2005 Postat 1 januari 2005 Jag har eh2200 och är kalasnöjd! Absolut inga störiga färgningar i basen eller dylikt och oftast låter det skitbra i mina monitorer efter att ha mixat i lurarna 🙂 så mitt tips är eh2200. Om du får tag på dom dvs eftersom dom inte görs längre. Jag köpte mina direkt från Sennheisers kontor i sthlm Det var som 17! Min leverantör har f.n. 17st EH2200 i lager, så med lite tur går det att få tag på sådana fortfarande. 🙂 Mina egna omdömen om några olika lurar finns på mitt recensionsforum (länk i signaturen).
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.