zeblar Postat 1 januari 2005 Postat 1 januari 2005 (redigerat) Har gjort ett litet program som går att använda för att söka reda på mp3:or på datorn... Väldigt simpelt men ganska användbart.. Finnesser: * Sök efter filer genom att först välja en root path och sedan antingen söka i bara den foldern eller alla folders i den och under den (Deep Search). * Filtrera fram den låt du är ute efter genom att skriva nått i sökfältet brevid sök knapppen. * Ange hur färsk låten skall vara genom att skriva i antal dagar tillbaks i textboxen brevid sökfältet. * Spara aktuell sökning för att snabbare kunna söka nästa gång genom att klicka på save knappen i hörnet som liknar en diskett. * Dubbelklicka på en musikfil i listboxen för att starta den i din valda musikspelare. Håll till godo! Programmet: SongFinder Redigerat 1 januari 2005 av zeblar
Ken Kängström Postat 1 januari 2005 Postat 1 januari 2005 Riktigt bra. Bara en sak som stör mig. Att han startar om winamp varenda gång man byter låt =(.
zeblar Postat 1 januari 2005 Trådstartare Postat 1 januari 2005 Okej, det är fixat nu. Samma fil är ändrad... Säg till om det är fler saker som behövs fixas/ åtgärdas. Tack för responsen 😉
Ken Kängström Postat 1 januari 2005 Postat 1 januari 2005 Bra =). Men nu har du plockat bort massa andra funktioner =).
zeblar Postat 1 januari 2005 Trådstartare Postat 1 januari 2005 Bra =). Men nu har du plockat bort massa andra funktioner =). Hehe.. jo det stämmer 😉 Det var ju egentligen bara ett sökprogram från början... Sen trixade jag lite med att kunna välja mediaspelare och alltid dölja den i bakgrunden... Men det var ju tydligen inte så populärt 😉 Så jag tog helt enkelt bort alla sånna finesser så får man styra sånt från sin gamla hederliga mp3 spelare istället... Trodde det var så du vill ha det 🙂 Jaja...
Ken Kängström Postat 1 januari 2005 Postat 1 januari 2005 Aha då hänger jag med. Men bra program annars. Kommer nof ha användning för det =).
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.