Zyan Postat 8 december 2009 Dela Postat 8 december 2009 (redigerat) Har tänkt köpa Win7 och kör nu med win7RC. Och det vore så skönt att slippa ominstallera musikdatorn (vilket man måste enligt microsoft, ladda in alla pluggar, musikprogram och vstiér igen), så min tanke är att följa instruktionerna i denna text: http://www.teknikhemmet.se/blog.php/2009/u...er-rc-till-rtm/ Vad tror ni, kommer det fungera? Kan man lita på texten? Om det skiter sig är det bara att formatera disken. Redigerat 8 december 2009 av Zyan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Strummindude Postat 8 december 2009 Dela Postat 8 december 2009 Det enda jag kan råda till är att testa på en annan dator först, om du har möjlighet till det. Om du har en extra hårddisk, ploppa i den istället för nuvarande systemdisk, installera RC:n och testa att uppgradera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
saverman Postat 8 december 2009 Dela Postat 8 december 2009 Jag ska till att göra detsamma med en dator och enligt vår leverantör på jobbet så finns det officiella program från Microsoft som ska göra den övergången. Ska försöka kolla upp det närmre och återkomma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Zyan Postat 8 december 2009 Trådstartare Dela Postat 8 december 2009 Jag ska till att göra detsamma med en dator och enligt vår leverantör på jobbet så finns det officiella program från Microsoft som ska göra den övergången. Ska försöka kolla upp det närmre och återkomma. Jag ringde microsoft kundservice, och de sa att det är "tekniskt omöjligt". När jag berättade att det var folk som hade lyckats, sa han att det kan de inte ställa sig bakom. Berätta gärna mer om du kommer fram till något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.