Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej alla!

Ny här, letat överallt på internet för att förstå vad som är fel med mitt CME Matrix K FW

Problemet är att i CME Matrix K FW Control Panel så finns inte ljudkortet listad i listan med devices, men plötsligt efter ett par sekunder så är den där, men den försvinner lika snabbt. Typ, den blinkar väldigt segt, hittar den, hittar den inte. Marco...Polo oändligt länge.

Den funkade hur bra som helst för två dagar sedan, men så uppstår detta? Vad kan det bero på? Hoppas någon därute vet vad som händer, för det är väldigt förvirrande! Händer när både FireWire och Adapter är ikopplad eller när bara FireWire är ikopplad.

Annons
Postat

Hej och välkommen,

Jag fick samma problem med mitt Matrix K efter ungefär 1 år. Sökte en del efter en lösning men utan resultat så jag köte ett kort med högre kvalitet. Kontakta tillverkaren eller din återförsäljare så kanske de löser det eller ger dig ett nytt. Lycka till. 🙂

Postat
Hej och välkommen,

Jag fick samma problem med mitt Matrix K efter ungefär 1 år. Sökte en del efter en lösning men utan resultat så jag köte ett kort med högre kvalitet. Kontakta tillverkaren eller din återförsäljare så kanske de löser det eller ger dig ett nytt. Lycka till. 😏

Tack så mycket för svaret.

Har haft den i ett år nu också om inte mer. Blir svårt o lämna tillbaka den hehe. Men intressant att ditt o mitt fick samma problem efter 1 år haha.

Får väl investera i lite ny hårdvara!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.